Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка

Садовий наголосив, що відключення газу, задля впливу на боржників є неприпустимим

Сьогодні на засіданні виконавчого комітету ЛМР мер Львова Андрій Садовий наголосив на частих і довготривалих випадках відключення будинків від газопостачання, про що свідчать масові звернення мешканців на Гарячу лінію міста. За словами мера, якщо таке відключення використовують як метод впливу на боржників, то такі дії є неприпустимими. Про це повідомили 9 серпня Гал-інфо у пресслужбі ЛМР.
Фото Олена Ляхович, Гал-інфо

Міський голова акцентував, якщо у будинку зафіксовано витік газу, то реакція відповідних служб має бути миттєвою, а з огляду на те, як розгортаються події, відключення від газу виглядає на метод впливу на боржників, в результаті чого потерпають всі мешканці у будинку.

"Якщо "Львівгаз" повідомляє про витік газу, мав би спрацьовувати протокол, згідно з яким мають діяти служби – відселення мешканців, виїзд рятувальників, виїзд машин швидкої, поліції. А так, виглядає, що це нова технологія, як когось переконати заплатити за газ. Якщо це так, то це приниження людської гідності.

Усі повинні розуміти, що у будинках є малі діти, старші люди. Коли зникає газ, вони дзвонять на Гарячу лінію і повідомляють про це. Адже коли дійсно є витік, то реакція має бути миттєва, а не тривати кілька днів. Тому такі дії є недопустимі", - наголосив мер Львова Андрій Садовий.

Як повідомила Валентина Бартошик, директорка департаменту адміністративних послуг, сьогодні, станом на 08.00 год, було 45 адрес, у яких не було газопостачання. Станом на 10.00 год 25 адрес підтвердили, що газу досі немає.

"Також у нас є адреси, у яких було відключено газопостачання 28 липня, а включили його лише у суботу, 7 серпня. Тобто загалом відновлення газу займає більше ніж 4 дні", - розповіла Валентина Бартошик.

Присутній на виконкомі Павло Сербан, технічний директор ПАТ "Львівгаз", пояснив, що, починаючи з 1 серпня, працівники товариства розпочали активну перевірку систем газопостачання багатоквартирних будинків. У разі виявлених порушень, до прикладу, втручання в систему газопостачання з боку мешканців, їх ліквідовують. А це триває в часі.

"Хочу повідомити, що з 2016 року планово-технічне обслуговування ПАТ "Львівгаз" не проводить, як і усі інші облгази України, адже відбулася зміна в законодавстві. За цей час виникло багато проблем через вчинені порушення у внутрішніх системах газопостачання. Так, з 1 серпня ми масово почали перевіряти багатоповерхові будинки. Приблизно до 20 порушень ми постійно фіксуємо під час перевірки. Де є значні порушення, ми припиняємо подачу газу, якщо є можливість оперативно відновити, – відновлюємо, а де є більш складні роботи, то це затягується в часі. Так, за минулий тиждень було відключено до 200 будинків. Але на сьогодні основну частину ми включили. Залишається без газу приблизно 15 стояків у будинках. Протягом серпня будемо намагатися все перевірити і до опалювального сезону це питання зникне. До 1 вересня ми маємо обстежити всі багатоповерхові будинки і надати інформацію про це НК РЕКП. Також на нашому сайті буде інформація про доступ до публічного договору на технічне обслуговування внутрішньобудинкової газової мережі", - пояснив Павло Сербан.

Зі свого боку мер Львова доручив тримати це питання на контролі і фіксувати звернення мешканців на Гарячу лінію. А на наступне засідання виконавчого комітету першим питання розглянуть ситуацію з газопостачанням.

"Ми повинні відівчити використовувати такий інструмент для спонукання до оплати чи підписання певних угод", - додав міський голова Львова.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ