Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Щоб зменшити порушення розміщення реклами про культурні події, у Львові планують доставити ще 169 щитів

КП «Адміністративно-технічне управління» запропонувало керівникам закладів, на базі яких проводяться масові концертно-виставкові заходи, посилити контроль за розміщенням реклами про культурні події в місті. Про це сьогодні, 25 квітня, «Гал-info» повідомили у прес-службі Львівської мерії.
Як йшлося під час наради з керівниками, це можна зробити,  внісши у договір про оренду приміщень з організаторами заходів пункт про розміщення рекламної продукції у спеціально відведених місцях та контролювати її розповсюдження у відповідності до чинного законодавства. Організаторів заходів поінформують про перелік   місць, де розташовані міські інформаційні щити. На сьогодні у Львові розміщено 54 інформаційні щити. У травні запропоновано доставити ще 169.

Як повідомила директор КП «Адміністративно-технічне управління» Інна Свистун, нові інформаційні щити зменшать кількість порушень та забруднення міста рекламою. Зараз у комунальному підприємстві працює система «Голосовий інформатор», яка щоденно телефонує на 40-50 телефонних номерів та повідомляє про порушення чинного законодавства, а також про виправлення ситуації.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ