Щотижня 15-20 львів'ян користуються можливістю вирішити своє питання, не виходячи з дому. Кожен охочий може завітати на офіційну сторінку Львівської міської ради www.city-adm.lviv.ua, у рубриці «Львів'янину - Як вирішити проблему?» знайти бланк електронного звернення, та заповнити його, –повідомила прес-служба Львівської міської ради.
Звернення, які надходять через Інтернет, опрацьовують консультанти «гарячої лінії міста». Вони підбирають необхідну інформацію і надсилають її на електронну пошту мешканцю, який звертався.
«Найчастіше львів'яни звертаються щодо питань житлово-комунального напрямку, руху громадського транспорту у Львові, а також питань соціального захисту. Здебільшого наші консультанти на звернення мешканців реагують протягом однієї доби. А якщо питання вузькоспеціалізоване, мешканець отримає відповідь максимум за 7 днів», - каже начальник адміністративно-господарського управління Валентина Бартошик.
За словами Валентини Бартошик, найближчим часом на сайт Львівської міської ради буде розміщено відповіді на питання, що найчастіше трапляються у зверненнях львів'ян, для того, щоб ця інформація могла бути корисною не лише одному користувачеві.
«Останнім часом посадовці міської ради багато спілкуються зі студентами, які приходять на стажування чи на екскурсії в Ратушу. І молоді люди часто говорять про те, що мерія повинна бути сучасною і крокувати в ногу з часом. Електронні звернення - це лише один із кроків, які ми робимо, аби спростити доступ мешканців до посадовців і зробити міську владу більш відкритою. Запрошуємо львів'ян пробувати ці сервіси і інформувати владу про свої зауваження, пропозиції, ідеї»,- зазначила начальник управління внутрішньої політики Наталя Міхнова.
Нагадаємо, у Ратуші реалізовують проект «Електронне урядування: відкрита влада для мешканців Львова», який передбачає запровадження новітніх технологій у роботу посадовців мерії.
Проект охоплює декілька найважливіших аспектів:
1) створення внутрішнього порталу Львівської міської ради;
2) створення якісного центру обслуговування мешканців за європейськими стандартами;
3) запровадження якісної роботи інформаційного центру, який забезпечить швидке реагування на телефонні скарги мешканців у режимі 24/7.