Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство  |  Волинь

Шкільні музеї потрібно очистити від тоталітарної спадщини

Представник сектору методичної роботи Управління наукового забезпечення політики національної пам’яті Олена Охрімчук
Представник сектору методичної роботи Управління наукового забезпечення політики національної пам’яті Олена Охрімчук
Представник сектору методичної роботи Управління наукового забезпечення політики національної пам’яті Ганна Байкєніч.
Представник сектору методичної роботи Управління наукового забезпечення політики національної пам’яті Ганна Байкєніч.
Співробітник Українського інституту національної пам’яті Ігор Кулик.
Співробітник Українського інституту національної пам’яті Ігор Кулик.
1/3
Про шкільні історичні музеї, їх виховний потенціал та нагальну потребу осучаснення експозицій йшлося на семінарі-практикумі «Державницька спрямованість військово-історичних музеїв». Він відбувся 2 лютого 2018 року. Про це йдеться у повідомленні Українського інститут національної пам’яті.

Організував його Київський центр дитячо-юнацького туризму, краєзнавства та військово-патріотичного виховання для керівників музеїв військово-історичного (історичного) профілю столичних шкіл.

Фахівці Українського інституту національної пам’яті представили, яким чином реформа декомунізації стосується конкретного шкільного музею, переконували, що кожен окремий краєзнавець має долучитися до спільної справи – переосмислення радянського минулого, очищення публічного простору від тоталітарної символіки.

Так, Ігор Кулик розповів про особливості реекспозиції музеїв на прикладах застосування Законів України «Про увічнення перемоги над нацизмом в Другій світовій віні 1939–1945» і «Про правовий статус та вшанування пам’яті учасників боротьби за незалежність України у ХХ столітті».

Представники сектору методичної роботи Управління наукового забезпечення політики національної пам’яті Ганна Байкєніч та Олена Охрімчук репрезентували інформаційно-просвітницькі проекти Інституту, які допоможуть в змістовому оновленні музеїв. Зокрема, Збірку методичних рекомендацій до відзначення пам'ятних дат у загальноосвітніх навчальних закладах, візуальні матеріали «100 обличь Української революції» і настільну гру «Українська революція 1917–1921 років».

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ