Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Створення ВАТ «Народна команда «Карпати» розпочали з розробки емблеми

Створення ВАТ «Народна команда «Карпати» розпочали з розробки емблеми. Сьогодні, 7 грудня 2006 року, Львівська міська громадська організація «Спілка консультантів «Експерт-група» презентувала проект емблеми ВАТ «Народна команда «Карпати». Корегувати та вносити свої пропозиції у запропонований проект можуть усі небайдужі львів’яни, а переможці конкурсу, які запропонують найкращі з емблем, отримають сертифікати на отримання акцій ВАТ. Зокрема, як повідомили фахівці експерт-групи, переможець конкурсу отримає сертифікат номіналом тисяча гривень, той, хто посяде друге місце, – сертифікат номіналом 500 грн, а третє – 250 грн. Прийом заявок триватиме до 9 січня 2007 року, а переможців конкурсу оголосять 10-11 січня. Конкурсна комісія, яка оцінюватиме роботи учасників, буде створена вже 15 грудня 2006 року.
Наразі емблема, яку запропонували фахівці „Експерт-групи”, виглядає так: два великих кола, одне з яких жовтого кольору – це символ сонця, яке надихає до нових звершень, а друге коло – символ вічності, безкінечного розвитку та цілеспрямованості. Воно символізує собою м’яч, що є одним з основних атрибутів гри у футбол. Посередині внутрішнього кола – хрест, який символізує життя, а в поєднанні з колом – шлях вірності, відданості та послідовністі у спільній меті.
У кожному із 4-х сегментів кола розміщені золоті леви, яких разом є 4. Як символ чотирьох засновників – які створюватимуть ВАТ «Народна команда «Карпати» - вболівальники, футбольний клуб «Карпати», Львівська міська та обласна ради.
Кольорами емблеми є білий та зелений — кольори львівського футбольного клубу.
Запропонований фахівцями „Експерт-групи” проект емблеми народної команди викликав досить багато зауважень як у представників „Карпат”, так і в депутатів міськради. Зокрема, генеральний директор ФК „Карпати” Сергій Єфремов відзначив, що кольори емблеми є дость блідими і все-таки, якщо не безпосередньо на емблемі, то принаймні в рекламних роликах футбольного клубу чотири леви мають зливатися в одного могутнього та непереможного лева.
Як додав же голова постійної депутатської комісії молодіжної політики та спорту Юрій Кардашевський, на його думку, емблема має бути не у вигляді кола, а у вигляді щита, як одного із символів Львова.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ