Трамвай на Сихів поїде вже всередині листопада. До анонсованого відкриття колія готова на 95%. На початку трамвай курсуватиме від пл. Соборної до кінотеатру ім. Довженка, а вже до кінця року маршрут буде повним – до вул. Вернадського, повідомила прес-служба Львівської міської ради.
Як розповіли у ЛКП «Львівавтодор», залишилося з’єднати 120 метрів колії на перехресті вулиці Угорської та проспекту Червоної Калини, завершити роботи із встановлення хідників, контактної мережі, зовнішнього освітлення та частини асфальтного покриття на перехресті.
На початку листопада планують здійснити тестовий проїзд трамваєм, щоб перевірити, чи все працює.
«Нам лише кілька днів тому передали ділянку ринку «Санта-Барбара», тут залишилося прокласти 150 метрів колії, але роботи ведуться з нуля, тому до середини листопада не встигнемо завершити. Ділянка від ринку і до кінцевого розворотного кільця повністю готова. Тому з кінця року трамвай курсуватиме за повним маршрутом», – розповів головний інженер компанії «ONUR» (Туреччина) Олександр Добоні.
Паралельно ведуться роботи із будівництва колектору, станом на сьогодні його готовність становить 85%. Роботи, які проводили під проїжджою частиною, виконані і зараз на цій ділянці завершують встановлення плит та рейок. Новий колектор буде готовий до експлуатації наприкінці року, і тоді старий, аварійний колектор, буде відключено. «Частина нового колектору від входу у парк «Залізна Вода» і до АЗС вже підключена, повне переключення на новий колектор буде здійснено до кінця року», – додає керівник ЛКП «Львівавтодор» Олег Береза.
Також за інформацією ЛКП «Львівелектротранс», за маршрутом на Сихів курсуватиме 13 трамваїв, інтервалом руху складатиме 5-6 хвилин. «Графік руху трамваю на Сихів – з 6.30 год. до 22.30 год. При необхідності, його можна буде переглянути і продовжити до 23:00 год», – повідомив директор ЛКП Михайло Сидорович.
Нагадаємо, будівництво трамвайної колії на Сихів передбачено Генеральним планом Львова. Проект має на меті зменшити транспортне навантаження найбільшого житлового масиву Львова (150 000 мешканців), що матиме позитивний вплив на екологічну ситуацію району та соціальний добробут львів’ян.
Проект реалізовується за рахунок кредиту від ЄБРР у розмірі 12 млн. євро, гранту німецького уряду у 5 млн. євро, технічної допомоги ЄС у розмірі 1,5 млн. євро та за кошти з міського бюджету – 8,850 млн. євро.