Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Цієї осені на маршрути Львова випустять нові тролейбуси "Електрон"

Цього року місцевий виробник — ТзОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство "Електронтранс" (Україна) і ПАТ "Концерн-Електрон" (Україна) — виготовить на замовлення міста 50 нових низькопідлогових тролейбусів. Про це сьогодні, 15 серпня, повідомила прес-служба Львівської міської ради.

ʺУ травні цього року ми отримали аванс, і з цього часу розпочали виконання замовлення. Зараз перебуваємо на серединній стадії виконання. Згідно з контрактом, першу партію мали б поставити на 27 тиждень після отримання авансу. Тобто це орієнтовно перша половина листопада. Однак, у нас дещо відбулася затримка з фарбуванням через невизначеність. На зварювальній дільниці вже виготовили 28 кузовівʺ, — повідомив перший заступник Голови Правління ПрАТ ʺКонцерн-Електронʺ Володимир Лесик.

На виготовлення усіх 50 тролейбусів, згідно з умовами контракту, передбачено 44 тижні. Це приблизно 10 місяців із часу отримання авансу. Гарантію на роботу тролейбусів ПрАТ ʺКонцерн-Електронʺ дає 2 роки, або ж 100 тис. км пробігу. Тролейбуси виготовляють з нержавіючої сталі, тобто вони можуть експлуатуватися більше 10 років без жодної корозії. Також усі машини будуть оснащені кондиціонерами.

ʺНові тролейбуси курсуватимуть на всіх діючих маршрутах та, першочергово, замінять зношені.

У нас була проблема з водіями тролейбусів. На сьогодні заробітна плата в них більше 12 тис. грн, і це дає можливість швидше набирати водіїв на роботу. Для цього ЛКП ʺЛьвівелектротрансʺ запустив школу навчання, тому маємо всі можливості, щоб швидко збільшити штат. Очікуємо, що перші тролейбуси вже в листопаді курсуватимуть на вулицях містаʺ, — розповів заступник директора департаменту житлового господарства та інфраструктури ЛМР Андрій Білий.

Нагадаємо, співпраця Львова з ʺЕлектронтрансʺ розпочалася у 2013 році із замовлення першого низькопідлогового трамвая. Наступний аналогічний трамвай місто замовило у 2014 році, а у 2015 році місто отримало від ʺЕлектронуʺ електробус.

Найбільше і різнопланове замовлення виробник отримав від Львова у 2016 році: 10 тролейбусів, 9 трамваїв, які було замовлено спеціально для сихівського напрямку, та замовлення на автобуси, які місто повністю отримало у 2017 році. У 2018 році — 50 автобусів. Загалом за останні 5 років Львів замовив у ʺЕлектронтрансуʺ 135 одиниць транспорту: 10 тролейбусів, 9 трамваїв, 1 електробус та 105 автобусів — 50 з них замовлено торік.

Закупівля нових 50 тролейбусів відбувається завдяки співпраці між Львівською міською радою і Європейським банком реконструкції та розвитку. Відповідно до договору, Львівська міська рада виступає гарантом щодо кредитних зобов’язань ЛКП ʺЛьвівелектротрансʺ. ЄБРР організовує пакет фінансування в сумі до 17,5 млн. євро на придбання до 50 нових тролейбусів, який складається з 13-річного кредиту ЄБРР в сумі до 15 млн. євро і кредиту Фонду чистих технологій в сумі до 2,5 млн. євро. Кошти будуть надані ЛКП ʺЛьвівелектротрансʺ, яке експлуатує в місті 10 тролейбусних маршрутів загальною протяжністю майже 75 км.

Також у планах Львова — закупівля ще 10 нових трамваїв та 100 автобусів. А також опрацьовується можливість закупівлі 100 тролейбусів з автономним ходом.

Нагадаємо, торік Львів закупив найбільше нового комунального транспорту, порівняно з іншими містами України. Зокрема у Україні минулого року міста закупили 269 одиниць техніки. З них місто Львів купило 150 одиниць. Відповідно таких інвестицій у комунальний транспорт, як зробив Львів, не зробило жодне з міст України. Завдання Львова — до 2020 року на 70% оновити весь громадський транспорт міста.

Нагадаємо, Садовий не відмовлятиметься від закупівлі вживаних трамваїв.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ