Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка

Садовий не відмовлятиметься від закупівлі вживаних трамваїв

Андрій Садовий не відмовлятиметься від закупівлі вживаних трамваїв. Про це міський голова Львова повідомив сьогодні, 15 серпня, під час брифінгу.

Основна причина того, чому Львів не може закуповувати виключно новий електротранспорт, це дуже висока ціна. Як зазначив Андрій Садовий ціна нового львівського трамваю "Електрон" становить близько 1 млн дол. У той час, як ціни на вживані трамваї з Німеччини в 50 разів нижчі.

"Давайте порахуємо. Новий вагон трамваю коштує мільйон доларів, а старий німецький вагон, який ще років десять від'їздить елементарно, орієнтовно 30 тисяч. Нам треба близько 30 трамваїв зараз, тобто треба знайти або 30 мільйонів, яких не маємо, або купити 30-40 машин старих за 1 млн дол.

У нас фізично немає таких грошей, у нас вже поріг певний. Ми вже дійшли до порогу.

Трамваї служать в Європі по 50 років", - зазначив Садовий.

Натомість, як розповіли на "Електроні", левова частка грошей від закупівлі виготовленої ними техніки повертається державі у вигляді податків та інших платежів, а також йде на заплати працівників.

Як зазначив в коментарі Гал-інфо віце-президент концерну "Електрон", перший заступник голови правління Володимир Лесик, з 219 мільйонів, які Львів виділив на закупівлю 50 нових автобусів "Електрон", торік податки та зарплати працівникам склали приблизно 97 млн гривень.

Нагадаємо, вчора заступник директора департаменту житлового господарства та інфраструктури ЛМР Андрій Білий звернувся до львів'ян, з питанням, як вони ставляться до закупівлі старих німецьких трамваїв на прикладі Дніпра. Загалом львів'яни негативно ставляться до такої практики.

Сьогодні Андрій Білий зазначив, що у цьому випадку він проти закупівлі трамваїв з  Лейпцига, бо вони занадто дорогі.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ