Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

ЦНАП Львова продовжують працювати у зміненому форматі

Центри надання адміністративних послуг Львова працюють у дещо зміненому форматі, зважаючи на воєнний стан у країні.
Фото: ЛМР

Про це інформує пресслужба ЛМР.

Здебільшого можна отримати послуги міської ради, адже доступ до державних реєстрів наразі закрито. Відтак, мерія рекомендує перед візитом телефонувати у службу підтримки ЦНАП, аби дізнатися, чи надають потрібну послугу та як її можна замовити. Телефон служби підтримки ЦНАП: (032) 297-57-95 (працює щоденно із 09.00 до 17.00).

«Враховуючи, що кількість відвідувачів суттєво знизилася з початком війни, прийняли рішення закрити невеликі підрозділи за межами Львова і залишити роботу великих підрозділів на Червоної Калини, 72а,  Виговського, 32, Чупринки, 85, Левицького, 67, Хвильового, 14а, Шевченка, 374», - зазначає директорка департаменту адміністративних послуг Львівської міської ради Валентина Бартошик.

Зараз Центри надання адміністративних послуг надають, здебільшого, послуги міської ради. Тобто лише ті послуги, надання яких не вимагає роботи у державних реєстрах, доступ до яких наразі закрито.

«Наприклад, видача копій документів, надання дозволу на приєднання житлового приміщення, укладення договору найму, встановлення опіки та піклування, видача довідок про місце проживання, реєстрація колективних договорів, погодження зовнішньої реклами, реєстрація пасіки, виготовлення технічних умов – тобто цей напрямок послуг надається, і мешканці, які мають бажання і потребу, можуть звертатися. Також доступні послуги управління охорони історичного середовища: укладення охоронного договору, різні погодження і висновки.

Але недоступна велика кількість послуг щодо земельних питань, питань управління архітектури – витяги, паспорт упорядження фасадів, оформлення будівельного паспорту. Звісно, люди можуть звертатися, документи будуть опрацьовані, але прийняття рішень і видача послуг є неможливими», - пояснює Валентина Бартошик.

Також вдалося налагодити роботу з податковою інспекцією, тож тепер у ЦНАП можна відновити реєстраційний номер облікової картки платника податків. Водночас, можна отримати послуги ГУ «Держпродспоживслужби»: експлуатаційні дозволи, реєстрація потужності операторів ринку, внесення змін, видача ветеринарних документів тощо. Доступні послуги лісового господарства: видача посвідчення мисливця, лісорубні квитки; послуги обласного центру зайнятості: отримання дозволу на застосування праці іноземців або осіб без громадянства. Також доступні послуги департаменту архітектури обласної адміністрації та податкової інспекції.

«Враховуючи, що державні реєстри не працюють, а ЦНАП працювали близько у 10 державних реєстрах, то багато послуг наразі недоступно. Зокрема, не працюють реєстри міграційної служби, де оформлялися паспорти; реєстри міністерства юстиції, завдяки яким ми реєстрували бізнес, ФОПів, юридичних осіб, громадські організації, благодійні фонди тощо. Також не працює реєстр нерухомості, де можна було зареєструвати майно чи вчинити якісь правочини з майном. Не працює реєстр щодо кадастрових питань, містобудівної діяльності. Також призупинив роботу департамент екології обласної адміністрації», - розповіла Валентина Бартошик.

Також на час воєнного стану можна продовжити термін дії попередніх закордонних паспортів та вклеїти фото дитини, віком до 16-ти років, у паспорт одного з батьків. Для цього потрібно звернутися у державну міграційну службу. Попередньо потрібно записатися за номером Гарячої лінії 0800308877. Однак виготовити новий паспорт наразі неможливо, зважаючи на те, що в Україні закрито доступ до державного реєстру.

Перед візитом до ЦНАП мешканцям рекомендують телефонувати у службу підтримки, аби дізнатися, чи надають потрібну послугу та як її можна замовити. Телефон служби підтримки ЦНАП: (032) 297-57-95. Служба підтримки працює щоденно, без вихідних, із 09.00 до 17.00.

«Наполегливо прошу телефонувати у службу підтримки ЦНАП, якщо потрібно замовити послугу чи звернутися у ЦНАП. Працівники знають, які послуги надаються, одразу мають інформацію про будь-які зміни. Тому найкраще, щоби не гаяти даремно час, попередньо зателефонувати у службу підтримки і отримати інформацію, чи послуга доступна. Тому що багато структур змінюють або навіть спрощують отримання послуги, враховуючи умови воєнного стану. Тож прохання телефонувати перед тим, як відвідувати ЦНАП», - підсумувала Валентина Бартошик, директорка департаменту адміністративних послуг Львівської міської ради.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ