Сьогодні, 1 грудня, у Червонограді відкрили сучасний Центр обслуговування клієнтів, котрий став уже другим подібним підрозділом на теренах Львівщини. Про це повідомили у департаменті розвитку та експлуатації житлово-комунального господарства ЛОДА.
За словами в.о. директора департаменту Назарія Романчука, це вже другий Центр, який відкрило ПАТ "Львівгаз", перший з’явився у Самборі місяць тому.
"Спостерігається значне покращення якості надання послуг у місті з газопостачання, оскільки тепер люди мають можливість напряму звертатися в Центр обслуговування клієнтів, отримуючи якісну послугу", - повідомив Назарій Романчук.
Голова правління ПАТ "Львівгаз" Юрій Войсович наголосив, що Центр, відкритий у Червонограді, – європейського зразка, створений за усіма сучасними стандартами та вимогами, покликаний значно покращити якість послуг. "Це новий стандарт обслуговування, можливість в одному місці здійснити усі необхідні клієнтам дії і витратити якомога менше часу", - повідомив Юрій Войсович.
Тепер 85 тис споживачів природного газу Червонограда, Сокальського, Радехівського та Кам`янка-Бузького районів зможуть отримати увесь спектр необхідних та якісно нових послуг газових компаній за місцем проживання.
У Центрі в повній мірі дотримана головна концепція – комфортні умови для клієнтів, просторі приміщення, зручна зона очікування, доступ до Wi-Fi, можливість скористатися послугами "Особистого кабінету", безпосередньо на місці одразу ж зареєструватися у ньому, а також сплатити за послуги через термінали.
Окрім того, споживач має максимальний доступ до інформації, яку можна отримати у менеджера на ресепшн, інформаційних стендах та моніторах.
Також у Центрі реалізовано чимало нововведень: допомога фахівців у користуванні терміналами, автоматизована електронна черга, достатня кількість менеджерів та фахівців необхідного профілю. Окрім того, усі зони обслуговування зручно позначені навігаційними табличками.