Слухай онлайн
Економіка

У І півріччі 2006 року до ВАТ «Львівгаз» надійшло 1037 письмових звернень від мешканців Львівщини

У першому півріччі 2006 року до ВАТ «Львівгаз» надійшло 1037 письмових звернень від мешканців Львівщини – повідомили в прес-службі ВАТ „Львівгаз”.
До звичних тем, з якими мешканці звертаються до відділу розгляду звернень споживачів ВАТ «Львівгаз», а саме: щодо порядку проведення нарахування платежів за спожитий газ, особливо той, що використовується для підігріву води в періоди, коли відсутнє централізоване постачання гарячої води (357 звернень за півроку); щодо перерахунку плати за спожитий газ у зв’язку зі зміною кількості мешканців або тимчасовою їх відсутністю (180 звернень); питання, пов’язані з плановими нарахуваннями, котрі відбуваються, коли споживачі не подають вчасно до абонентської служби покази своїх газових лічильників (53 звернення), та додалася ще одна  - зкоштовне встановлення лічильників газу.
У червні, після розповсюдження ЗМІ інформації про обов’язок газопостачальних організацій безкоштовно встановлювати газові лічильники усім без винятку мешканцям, до канцелярії ВАТ «Львівгаз» надійшло в два рази більше, аніж у попередні місяці, заяв від споживачів з проханням безоплатно встановити в їхніх помешканнях лічильники. Насправді ж, згідно з «Програмою оснащення житлового фонду Львівської області лічильниками газу», безкоштовне встановлення побутових газових лічильників передбачено лише в оселях малозабезпечених верств населення, яке використовує газ для опалення житла. А списки претендентів на безкоштовне встановлення лічильників складають та затверджують органи місцевого самоврядування.
Ще одна тема звернень споживачів, - борги. Проте все більше споживачів-боржників, котрі визнали за собою борг перед ВАТ «Львівгаз», укладають угоди про його реструктуризацію. У першому півріччі 2006 року тільки у Львові було укладено 789 таких угод (на суму майже 375 тис. грн.).
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...