Уперше на Західній Україні відкриють сучасний магазин техніки “MOYO”. Покупців обіцяють потішити неочікуваними подарунками.
У Львові 4 травня відбудеться офіційне відкриття оновленого сучасного магазину техніки “MOYO”, що на площі Міцкевича, 8. Від 10:00 ранку на гостей чекатиме безкоштовна кава, повітряні кульки для дітей, щогодинні розіграші техніки та девайсів. До того ж, для певних товарів діятимуть акційні пропозиції. А перші 20 покупців отримують у подарунок павер-банк.
“Окрім того, серед покупців розіграють три смартфони, мультиварку та інші побутові товари. 4 травня на офіційне відкриття ми також запросили спонсорів, які потішать гостей не менш цікавими подарунками”, - розповів PR-менеджер мережі магазинів MOYO Сергій Колосков.
Швидкість. Довіра. Надійність. Офіційність
“Уся техніка в оновленому магазині "MOYO" розташована максимально доступно, аби кожен міг оглянути та відчути на дотик товар. Також під кожним смартфоном, лептопом, фотоапаратом тощо розміщенні інформаційні картки, де розписані основні характеристики та ціна того чи іншого об’єкта. На другому поверсі у нас розташований склад, куди регулярно підвозимо нову техніку.
Усе це в комплексі допоможе нашим покупцям ближче ознайомитись зі своєю майбутньою покупкою. А для того, щоб отримати більш детальну інформацію, можна звернутись до наших продавців-консультантів. Серед них є і чоловіки, і жінки. Кожен з них має улюблений девайс, та водночас знається на асортименті магазину з кожної групи товарів. Консультантів достатньо для того, аби кожному покупцю приділити належну увагу.
До прикладу, ви не можете ніяк визначитись між двома парами навушників, і щоб зробити свій правильний вибір вам не вистачає тільки знання про дійсну якість звуку. На щастя, у таких випадках, у магазині "MOYO" ви можете попросити працівника магазину показати вам запаковану гарнітуру. І не важливо скільки вона коштує і на скільки міцно запакована. Тож – прослухавши два варіанти звуку та відчувши, як обидва навушника сидять у вухах – ви зможете винести сласний вердикт, обравши кращі.
Якщо чогось нема у цю мить в асортименті магазину, то за пару хвилин можна замовити необхідні моделі на сайті. Їх згодом привезуть, опісля чого ви матимете нагоду побачити товар на власні очі, потестити та відчути, який із запропонованих варіантів дійсно ваш. Для цього в торговій точці облаштували так звану стійку pick-up, на якій можна оперативно отримати замовлення, оформлені через сайт moyo.ua.
В оновлений магазин ми додали стелаж з побутовою технікою та окремо виставили товари групи “Smart home”.
Окрім цього ми розширили асортимент телевізорів та ноутбуків, у наявності стало більше акустики та аксесуарів для техніки, зокрема, для "Playstation”.
Філософія білосніжного інтер'єру
Аби покупцю було легше орієнтуватись у магазині, усі товари розташовані відповідно до сфер використання, тобто для зручності розробили зонування. Переступивши поріг “MOYO”, що на пл. Міцкевича, 8, важко не помітити серед техніки і різноманітні рослинки. За задумом, вони мають допомогти покупцям під час тестування камери смартфонів.
Окремої уваги заслуговує інтер'єр магазину. Неспроста лейтмотивом обрали білий колір. За словами керівника магазину "MOYO" Олексія Колушкіна, філософія білосніжного інтер'єру у тому, що у них продають виключно "білу" техніку, тому покупців можуть без зайвої застороги сміливо здійснювати купівлю. "Ми принципово маємо справу тільки з авторизованою продукцією. Тому на полицях нашого магазину ви не знайдете товар неофіційного походження. Виключно авторизована продукція".
Як додав Сергій Колосков, разом з товаром покупець отримує офіційну гарантію. це можливо завдяки співпраці з надійним постачальником.
"MOYO співпрацює з найбільшим авторизованим дистриб'ютором техніки та електроніки в України “ERC”. Це означає, що за кожну одиницю товару ми сплатили податок державі. Тому наші покупці можуть бути впевнені на 100%, що придбавши товар в MOYO, кота у мішку не буде. Ми за прозорість та за “білий товар”.
Ще однією перевагою нашої техніки та електроніки є наявність офіційної гарантії. Це дозволяє нашим покупцям звернутись до нас за допомогою у разі виникнення проблем. Окрім гарантійного та післягарантійного обслуговування, ми надаємо послугу "Скрін-сервіс". Така перевага гарантує нашому покупцеві те, що йому замінять екран у разі прикрої пригоди з девайсом", - пояснив Сергій Колосков.