Слухай онлайн
Cуспільство

У Львові електротранспорт рекламуватиме сам себе

«Електротранспорт – це економія і екологія. Це європейський вибір!» – із таким гаслом з початку березня у Львові стартувала екологічна рекламна кампанія. Для її поширення задіяні рекламні площини трамваїв та тролейбусів. Про це повідомила прес-служба Львівської міської ради.

 

Зокрема, трамваїв типу КТ4-Д, який здебільшого експлуатується на 1, 2 та 3 маршрутах, та низько підлогові тролейбуси типу ЛАЗ Є 183 Д-1, за якими закріплено десятий маршрут. Також у межах соціальної реклами електротранспорту на березень місто відвело 5 біл-бордів та 10 сіті-латів.

 

На макеті нинішньої реклами зображені весняні квіти крокуси, які символізують весняне пробудження, гарний настрій і мають генерувати думоки щодо захисту навколишнього середовища.

 

Це не перша наша соціальна кампанія «Львівелектротрансу». Вулицями міста не втомлюються «бігати» трамвай із “зайчиками”, щодень наголошуючи, що Львів – місто левів, а не трамвайних «зайців», і трамвай, «одягнутий» у вишиванку.

 

«Рекламна компанія під нинішнім гаслом має довести необхідність в охайності електротранспорту і донести інформацію, що електротранспорт - зручний, просторий і найдешевший, а головне - екологічно чистий вид транспорту, який перевозить пасажирів усіх пільгових категорій. Європа визнала, що за громадським електротранспортом майбутнє і надає нині йому пріоритет у розвитку», – наголосила начальник відділу зв'язків з громадськістю і пресою ЛКП «Львівелектротранс» Ольга Бачинська.

 

 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...