Зараз у Львові працюють над спрощенням механізму звернення до органів влади. Як розповіла начальник адміністративно-господарського управління Валентина Бартошик, іноді траплялося так, що для вирішення одного і того ж питання у різних районних адміністрація потрібно було надати різні переліки документів або ж вирішенням одного питання займались різні структурні підрозділи районних адміністрацій, – повідомила прес-служба Львівської міської ради.
«Причиною такого стану речей була відсутність чіткого алгоритму вирішення питання, що є абсолютно не логічним. Тому ми взяли на себе ініціативу і допомагаємо районним адміністраціями шляхом спільних нарад та зустрічей, проговорити та привести всі питання, що є в повноваженнях районних адміністрацій, до Єдиного Стандарту», - наголошує Валентина Бартошик.
Наслідком цього буде можливість для мешканців нашого міста отримати послугу звертаючись у Центр обслуговуванням мешканців за місцем проживання з єдиним переліком документів. Водночас районні адміністрації, як надавачі публічних послуг, також будуть працювати за принципом «єдиного вікна», тобто в одному місці мешканці зможуть отримати і консультацію, і підготувати пакет документів за єдиною чіткою процедурою, зареєструвати звернення.