Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

У Львові капітальні відремонтували чеські трамвай і тролейбус 80-тих років

Від сьогодні, 6 липня, дорогами Львова курсують капітально відремонтовані трамвай і тролейбус: трамвай працює на маршруті №6, а тролейбус – на маршруті №13, повідомила прес-служба Львівської міської ради.

«Трамвай «Tatra KT4SU» № 1053 виготовлений у Чехії на заводі «ЧКД-Прага» у далекому 1984 році, – розповідає в.о. начальника трамвайного депо ЛКП «Львівелектротранс» Андрій Калник. – Іще наприкінці 2000-х років цей трамвай був відсторонений від експлуатації і довгий час простоював у трамвайному депо на Підзамче. Оскільки невдовзі відкриється трамвайна лінія на Сихів, нашому підприємству потрібно збільшувати кількість трамваїв, які виходять на лінію. І це мають бути не лише сучасні нові трамваї від концерну «Електрон», але й оновлені трамваї чеського виробництва».

Як зазначають в ЛКП «Львівелектротранс», у капітально-відновлювальний ремонт трамвая «Tatra KT4SU» довелося вкласти понад 500 000 грн. Додають: цей ремонт був багато в чому експериментальний, адже тут вперше було використано сучасну технологію оздоблення кузова вагона із використанням полімерних матеріалів. Уперше під час ремонту вагон отримав затемнені панорамні вікна, а для зменшення навантаження на низьковольтну мережу, в салоні облаштували світлодіодне освітлення. Працівники трамвайного депо відновили кузов вагона, капітально відремонтували візки, замінили підлогу в салоні, відновили крісла пасажирів. Також трамвайний вагон отримав кондиціонер кабіни водія та електронні цифрові маршрутовказівники.

Першим тролейбусом, який пройшов капітально-відновлювальний ремонт у ЛКП «Львівелектротранс», став тролейбус «Skoda 14Tr» № 512, який виготовлено у 1988 році. Під час ремонту провели ремонт кузова і всіх систем  тролейбуса. Як і в трамваї, у тролейбусі встановили вклеєні затемнені панорамні вікна, оновили салон тролейбуса, у якому встановили зручні крісла для пасажирів. Завдяки оздобленню сучасними полімерними матеріалами, кузов тролейбуса став стійким до корозії і не потребуватиме фарбування. Загалом у капітально-відновлювальний ремонт тролейбуса вклади 478015 грн., але тут повинні ще встановити електронний маршрутовказівник.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ