Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

У Львові колектори тероризують громаду від імені підприємства, яке цій громаді належить

Колектори взялися за львів’ян, які мають заборгованість за тепло перед «Львівобленерго». Відтак, останнім часом в місті зросла кількість людей, які скаржаться на «терор» колекторських фірм. Їхні представники у неприйнятний для візитів час – у ранкові години, або пізно ввечері – у грубій формі, порушуючи права громадян, вимагають сплати борг, не вказуючи ні назви фірми, ні власного прізвища, ні своїх посад. Про це сьогодні, 16 березня, під час прес-конференції, повідомила співкоординатор Громадського форуму Львова Любов Качмар.

 

За її словами, борги, які наросли ще у 2002 році, сьогодні вибивають з людей усіма можливими способами. «Ми виявили порушення, спираючись на звернення людей, до яких телефонували та вимагали сплатити заборгованість Я й сама стала однією з тих, кому телефонували з колекторської фірми. Коли я намагалася дізнатись ім’я та посаду людини, яка телефонує та оперує такими даними про мене, мені відмовили і сказали, що не зобов’язані представлятися», – зазначила Любов Качмар.

 

Вона також наголосила, що Громадському форуму Львова стало відомо, що фірма «Українська колекторська група», яка займається поверненням боргів підприємству не виграла  тендер на таке право, хоча на цьому, зокрема, наполягають представники групи  та «Львівтеплоенерго».

 

У критичній ситуації, що склалася навколо фізичних осіб-боржників, що зумовило появу колекторських груп, вина тільки «Львівтеплоенерго», – вважає Громадський форум Львова. Підприємство не вело вчасно претензійну роботу, через це термін позовної давності, часу, коли підприємство на законних підставах мало право вимагати повернення боргів львів’ян до 2002 року, вже давно минув.

 

 «Незважаючи на це, опираючись на заочні рішення судів, «Львівтеплоенерго» руками колекторів вибиває борги незаконними методами. Адже якщо зважити на статтю 19 ЗУ «Про захист справ споживачів», то в пункті 5 цієї статті йдеться про те, що нечесна підприємницька практика, така як здійснення постійних телефонних, факсимальних, електронних або інших повідомлень без згоди споживача є незаконною», – зазначив під час прес-конференції юрист Радіон Вихованський.

 

 

 

 

 

 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ