Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

У Львові «таємні пасажири» за 5 днів зафіксували близько 40 порушень у міському громадському транспорті

У львівських автобусах з 26 січня працюють «таємні пасажири». Це працівники відділу контролю ЛКП «Львівавтодор», одягнені в цивільний одяг.
Фото - ЛМР

Про це повідомлять в ЛМР. 

Їхнє завдання – фіксувати порушення з боку водіїв чи пасажирів. Далі цю інформацію передають перевізникам, в управління транспорту чи контролерам. За перших 5 днів «таємні контролери» задокументували близько 40 порушень, здійснених водіями. 

Серед найпоширеніших – невидача паперових квитків при готівковій оплаті. В таких випадках викликають представників поліції, які складають на водіїв протокол за ст. 51 КУпАП.  «Також зафіксовано випадки, коли водії просять пасажирів повернути квитки при виході з транспорту і потім повторно видають ці старі квитки.  А ще, водії друкують квитки наперед, внаслідок чого квитки стають недійсними при “зміні кола”.

Серед інших порушень – водії  не зупиняються на зупинці або на вимогу, розмовляють по телефону під час руху, що впливає на безпеку, та курять в салоні», - розповіли у ЛКП «Львівавтодор».

У комунальному підприємстві наголошують: «таємні пасажири» не просто фіксують порушення водіїв, вся зібрана інформація передається для реагування спершу перевізникам  - для проведення відповідної роботи з водіями. А також – в управління транспорту та в департамент міської мобільності та вуличної інфраструктури – для забезпечення контролю за усуненням зловживань.

 У ЛКП «Львівавтодор» зазначають, що робота «таємних пасажирів» спонукає бути відповідальними як водіїв, так і пасажирів. «Вкотре просимо пасажирів: при оплаті готівкою - вимагати квитки у водіїв та перевіряти актуальні час та дату друку квитка. Адже це – підтвердження вашої оплати за проїзд при контролі. Виявляючи пасажирів, які не оплачують проїзд, наші “таємні пасажири” викликають контролерів у спецформі, які намагаються оперативно прибути на місце для документування факту і накладення штрафу. Заплатити за проїзд дешевше, ніж оплатити штраф», - констатують у Львівавтодорі.  

Та додають: сумлінна оплата за проїзд та видача квитків при оплаті готівкою – це наповнення бюджету, кошти з якого  скеровують і на потреби нашого війська. Крім того, прозорий облік оплат дозволить підприємствам-перевізникам підвищувати водіям офіційну заробітну плату.

Водночас, у  комунальному підприємстві подякували свідомим і відповідальним водіям, які сумлінно видають квитки та інформують пасажирів про необхідність збереження квитка для уникнення штрафу. «Ви є позитивним прикладом для своїх колег, спасибі вам», - зазначили у ЛКП «Львівавтодор».

До слова, з початку впровадження безготівкової оплати проїзду у всьому громадському транспорті Львова, оштрафовано понад 2 тис. пасажирів. Розмір штрафу складає 300 грн.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ