23-24 жовтня управління інформаційних технологій спільно з ІТ-компанією EPAM провели онлайн-хакатон, де команди розробляли рішення для автоматизації різних проєктів для потреб львівської громади.
Про це інформує пресслужба ЛМР.
Впродовж 24 годин розробники, бізнес-аналітики, UX-дизайнери та інженери із забезпечення якості працювали над створенням продукту-рішення для таких напрямків:
- збереження та аналітика показників якості повітря у Львові;
- система обліку даних моніторингу екологічної лабораторії;
- автоматизація збору даних про обстеження дерев у Львові;
- форма зворотного зв’язку та візуалізація даних за отриманими відгуками про роботу Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП);
- рішення для управління базою контактів (понад 20 тис. осіб) з різною градацією;
- механізм прозорої діяльності щодо вивезення твердих побутових відходів.
У роботі командам допомагали бізнес-аналітики компанії EPAM, які попередньо опрацювали ініціативи структурних підрозділів Львівської міської ради.
За підсумковими результатами визначали 3 команди переможців.
1-ше місце – команда UI Path Racoons
Запропонували рішення щодо вирішення питання обробки результатів оцінювання роботи адміністраторів Центрів надання адміністративних послуг із форми зворотного зв’язку, яку заповнюють мешканці-клієнти ЦНАП Львівської громади.
2-ге місце – команда Air City
Завдяки їхньому сервісу, управління екології та природних ресурсів департаменту містобудування ЛМР має можливість зберігати дані із датчиків, що вимірюють якість повітря від проєкту ЛУН.Місто Air та аналізувати результати вимірювання в динаміці від початку здійснення замірів.
3-тє місце – команда Eco Lab
Їхній сервіс допоможе автоматизувати збір та моніторинг результатів вимірювання якості повітря та води, що здійснює міська мобільна еколабораторія КП «Адміністративно-технічне управління».
«Приємно вражена талановитістю нашої молоді та їхнім запалом. Сподіваюся, що ми швидко реалізуємо рішення для ЦНАП, яке перемогло у цьогорічному хакатоні. Цей проєкт є важливим для громади міста і допомагає нашим мешканцям, які комунікують з міською радою, безпосередньо або дистанційно, отримувати сервіс високої якості. І саме завдяки відгукам та оперативній реакції на них з боку міськради, ми зможемо покращувати наш сервіс. Адже ми дуже хочемо, щоб наше місто залишалося не тільки культурною столицею та містом з розвинутою ІТ-складовою, але й прикладом за якістю комунікації між владою, людьми та містом», - зазначає Наталія Анохіна, в.о. начальника управління інформаційних послуг Львівської міської ради.
Робота команд оцінювалася за трьома критеріями: ступінь завершеності рішення та готовність до впровадження, креативність рішення, а також презентація запропонованого підходу і демонстрація створеного прототипу продукту. Окрім того, була вимога, що рішення не повинно мати додаткового платного ліцензування будь-якої своєї програмної частини чи вимагати коштовної інфраструктури. Кожній з команд вдалося реалізувати і представити реальні технічні рішення створені за всього одну добу. Деякі з них ще потрібно допрацювати, проте більшість можна втілювати в життя вже найближчим часом.
«Варто відзначити усі команди, адже у більшості з них учасники не були знайомі між собою. Тому їхня командна робота в таких жорстких рамках показала наскільки у нас є хороші та відповідальні спеціалісти в місті, не залежно від того, яку компанію вони представляли. Більшість рішень були достатньо прикладними та цікавими, і частину з них можна найближчим часом розпочати впроваджувати в ІТ-екосистему Львівської міської ради. Цей хакатон став приємним відкриттям, адже ми побачили, скільки молодих ІТ-спеціалістів цікавиться життям міста і готові допомагати спільно покращувати ті чи інші сервіси. А компанія ЕРАМ зі своє сторони всіляко готова підтримувати таку активну молодь», — зазначив Петро Дідух, директор програмної інженерії, EPAM.
«Це вже вдруге спільно з ЕРАМ ми організовуємо такий Соціальний хакатон. Команди працюють над невеликими, але дуже помічними рішеннями для різних структурних підрозділів Львівської міської ради. Дякуємо учасникам за цікаві рішення автоматизації процесів, які ми точно будемо впроваджувати найближчим часом. А також дякую компанії ЕРАМ, що підтримує такі заходи. Думаю, що ми вже можемо думати над цілою інкубаційною програмою, щоб учасники не були обмежені 24 годинами, а працювали над ще складнішими рішенням протягом певного періоду часу», – зазначила Олена Гунько, начальник управління інформаційних технологій Львівської міської ради.
Вона додала, що цьогорічний Соціальний хакатон є продовженням співпраці компанії EPAM та Львівської міської ради. Перший такий захід відбувся в 2019 році. Фактично усі технічні рішення, над якими працювали команди два роки тому, зараз успішно допомагають різним підрозділам Львівської міської ради ефективно виконувати свою роботу.