Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

У Львові удосконалили Кодекс етичної поведінки посадовців

Мерія Львова затвердила порядок отримання й розгляду повідомлень про порушення Кодексу етичної поведінки посадовців. Про це сьогодні, 7 лютого, повідомили Гал-інфо у прес-службі Львівської міської ради.

Львівська міська рада однією із перших розробила й затвердила Кодекс етичної поведінки посадовців. Сьогодні ж під час засідання виконкому затвердили порядок отримання, реєстрації та розгляду повідомлень про порушення цього Кодексу посадовцями. Міський голова Андрій Садовий акцентував, що цей порядок має бути максимально поширений серед працівників мерії та мешканців міста.

Як пояснила завідувачка сектору з питань доброчесності та запобігання корупції Леся Гудима-Місеюк, цей порядок розробили, аби запровадити систему сповіщень для повідомлень про неприйнятну поведінку та інші порушення, вказані у Кодексі етичної поведінки посадових осіб та працівників виконавчих органів Львівської міської ради, її установ, організацій та комунальних підприємств. Тому порядок визначає канали сповіщення та послідовність дій при отриманні, реєстрації і розгляді повідомлень про порушення Кодексу етичної поведінки, які надходять через систему сповіщень.

«Метою затвердження цього порядку є максимальне зменшення кількості випадків неприйнятної поведінки та інших порушень Кодексу етичної поведінки, за допомогою створення та забезпечення функціонування системи сповіщення, а також належної організації роботи з повідомленнями про порушення. Також — для відстеження тенденцій, необхідних для контролю за діяльністю або бездіяльністю виконавчих органів міської ради, для створення умов для вчасного реагування на порушення про неприйнятну поведінку та виправлення ситуації, а також для запровадження механізму оприлюднення відомостей розгляду таких повідомлень, зменшення корупційних ризиків та ризиків прояву недоброчесної поведінки.

Порядок передбачає створення системи сповіщень, яка має загальні канали сповіщення та спеціальні. Загальні канали — це ті, які зараз існують в міській раді -ЦНАПи, поштові звернення, особисті прийоми громадян. Спеціальні канали сповіщення — це новостворені канали, такі як спеціальна електронна пошта [email protected], форма на офіційному сайті міської ради, «Скринька довіри» у будівлі Ратуші, а також можливість особистого звернення в сектор з питань доброчесності та запобігання корупції", — розповіла завідувачка сектору з питань доброчесності та запобігання корупції Леся Гудима-Місеюк.

Реєстрація таких звернень відбувається протягом одного дня, якщо вони є не анонімними. Водночас, порядок передбачає подання також і анонімних повідомлень, однак вони розглядаються лише в тому випадку, якщо відповідають певним умовам — тобто містять інформацію про конкретну особу, яка вчинила порушення, інформацію про сам факт порушення і можливість його перевірки.

«Це дуже глибина робота, і це положення не має аналогів в Україні — у жодних органах місцевого самоврядування чи органах державної влади. І я би дуже хотів, щоб ми таким чином організували роботу, щоби відповідні презентації були доведені до працівників, тому що це стосується великої системної роботи. Ми живемо сьогодні в дуже непростий час, коли, з однієї сторони, є скарги мешканців — вони були, є і будуть завжди, і велика подяка працівникам «Гарячої лінії» і особливо тим, хто веде фейсбук-сторінку міста, тому що там отримують інформацію онлайн, і це дуже важливо. Але, з іншої сторони, є інформація, що дуже часто є фейки і вигадані історії, є нівелювання роботи певних працівників міської ради. Тому треба вміти це розрізняти.

Маючи цей інструментарій, ми можемо йти вперед і підтримати тих людей, які голим нервом відчувають несправедливість, бути разом з ними, і водночас — вказати на тих, хто спотворює інформацію, хто хоче вносити безлад в діяльність міста — а такі люди є і ми їх бачимо впродовж багатьох років. Тому я би дуже хотів, щоби ця презентація була доведена до працівників міської ради, до працівників установ, і ми дали максимальне висвітлення, щоб громадяни міста це знали. Треба мати на увазі кожне звернення, яке надходить", — зауважив міський голова Львова Андрій Садовий.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ