Як повідомили в департаменті адміністративних послуг ЛМР, у період карантину суттєво збільшилась кількість електронних запитів. Так, зараз фахівці в тиждень надають понад 300 консультацій через Messenger та близько 480 консультацій через e-mail.
«Кількість дзвінків у кол-центр зменшилась, натомість збільшилась кількість електронних запитів. Видача документів забезпечена. Загалом понад 8000 мешканців стежать за нашими новинами та отримують інформацію від ЦНАП так би мовити „з перших вуст“», — зазначили в департаменті адміністративних послуг ЛМР.
Нагадаємо, дистанційно можна замовити низку послуг, серед яких:
— Подання відомостей для реєстрації фізичної особи у Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків
— Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці
— Призначення допомоги при народженні дитини
— Дозвіл на спеціальне водокористування
— Довідка про відсутність судимості
— Державна реєстрація юридичних та фізичних осіб-підприємців онлайн
— Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки
— Перевірка стану оформлення паспорта
— Інформаційна довідка з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно
— Електронна система здійснення декларативних процедур у будівництві
— Стан розгляду заяви (запиту) про реєстрацію нерухомого майна
— Декларація про відходи
— Безкоштовний запит на отримання відомостей з ЄДР ЮО, ФОП та громадських формувань
— Витяг про земельну ділянку та Витяг про нормативну грошову оцінку.