За словами розробників, це буде не просто урок, а тренінг із мозковими штурмами, роботою в групах та презентацією власних ідей. Проект «Навігатор по етикетках» створено за підтримки Львівської міської ради, управління освіти ЛМР, Навчально-методичного центру м. Львова та декількох відомих вітчизняних компаній і торгових марок, повідомила прес-служба Львівської міської ради.
Тепер для учнів 6 класу викладатимуть новий курс у рамках реалізації проекту «Навігатор по етикетках» (програма «Основи здоров’я» інваріантної частини навчальних планів).
Це вдалося зробити за рахунок співпраці виробників, освітян та представників роздрібної торгівлі. На участь у проекті зголосилися міжнародні та українські виробники, які відкрито готові розповідати про систему контролю якості продуктів харчування, інформацію на етикетках та технології виробництва. Ініціатор проекту – ГК «Євротек».
Впродовж шести місяців проводились робочі групи, на яких виробники розповідали педагогам деталі та нюанси технології виробництва, контролю якості та інформацію, розміщену на етикетках.
Вже підписано наказ управління освіти ЛМР «Про впровадження у навчально-виховний процес нового освітньо-соціального проекту «Навігатор по етикетках» у межах курсу "Основи здоров’я" для учнів 6 класу». Посібник для учителів та робочий зошит для учнів – в процесі дизайну та підготовці для друку.
«Навчально-методичний центр освіти останні роки скеровує свою діяльність на пошук нових форми роботи з педагогами та учнями. Ми у своїй роботі реалізували достатньо велику кількість освітніх, навчальних, освітньо-соціальних проектів. Але вперше саме у проекті «Навігатор по етикетках» педагоги мали можливість плідно співпрацювати з представниками компаній, які є виробниками харчових продуктів. Ми переконалися, що саме така взаємодія людей різних галузей функціонування суспільства дає можливість отримати найбільш якісний підсумковий продукт, вони краще розуміють проблеми один одного і готові розв’язувати ці проблеми спільно та бути підтримкою для інших. Така співпраця спонукає нас і в подальшому до реалізації таких проектів, які поглиблюють соціальну і навчальну компетентність особи», - переконана Тетяна Ольшанецька, в.о. директора Навчально-методичного центру м. Львова.
«Я вірю в успіх «Навігатора по етикетках». Нам вдалося зробити майже неможливе – домовитися із управлінням освіти, зібрати робочу групу педагогів, домовитися із виробниками та написати посібник для учителів. У цьому проекті багато зацікавлених сторін, але найголовніше те, що ми зуміли привернути увагу до теми якісних покупок та здорового харчування. На пілотному уроці ми побачили, що учням було цікаво розглядати етикетку прискіпливо по-новому. Їх справді здивувала інформація про штрих-код, різні позначки та їх значення», - зазначає Олена Обухівська, менеджер зі зв’язків із громадськістю ГК «Євротек».
«Працюючи над створенням ресурсних матеріалів до проекту педагоги-члени робочої групи, дізналися багато цікавої та потрібної кожному споживачу інформації від виробників про те, на що потрібно звертати увагу при виборі продуктів харчування. Ми обговорювали деталі, уточнювали певні моменти, відбирали ту інформацію, яка б була найбільш цікавою і необхідною для учнів, підбирали такі методики і форми роботи, які б давали максимальний ефект для розвитку компетентностей у шестикласників. Адже основна мета курсу «Основи здоров’я» у 6 класі – формування в учнів вміння обирати продукти харчування, які б сприяли покращенню та зміцненню здоров’я, використовуючи інформацію, яка зазначається виробниками на етикетках», - розповіла Валентина Олійник, методист Навчально-методичного центру, координатор робочої групи.
Ігор Новоставський, заступник генерального директора ГК «Євротек» додає: «Місія нашої компанії – допомогти покупцям купувати якісні та потрібні товари за вигідними цінами. Тому покупці повинні знати все про продукти, які вони споживають. У проекті «Навігатор по етикетках», я вважаю, ми зробили дуже корисну річ – привернули увагу вчителів та учнів до проблеми шанобливого ставлення до власного здоров’я та до правильного вибору якісних та корисних продуктів харчування. Дякую виробникам, які погодилися розповісти про свої технології виробництва, а також вдячний педагогам та робочій групі, які підготували нестандартні уроки для школярів. Адже тепер учні самі зможуть складати перелік покупок та обирати найкраще із полицях супермаркетів».
Сергій Циганенко, CEO креативної агенції повного циклу AdShotCreative ділиться про те, як команда розробляла дизайн посібника для учителів: «Навігатор по етикетках» та робочий зошит для учнів: «У цьому проекті – все чудово: і сама ідея, і компанії-виробники, і команда учителів-розробників… Гарні проекти роблять гарні люди. Тож, у згуртованому колективі і дизайн виходить напрочуд легкими та органічними. Додаткової наснаги всій команді AdShotCreativeдодає соціальна складова проекту. Ми з задоволенням робимо свій внесок у те, щоб промінчик знань був як точніше донесений до аудиторії і додав школярам впевненості у навколишньому світі».
Вже у вересні усі вчителі з курсу «Основи здоров’я» отримають примірник книги «Навігатор по етикетках» та розповсюдять робочий зошит із оригінальними вправами усім шестикласникам.