Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Політика  |  Cуспільство

У Львові велосипед став фактором політики

Сьогодні, 2 лютого, Львівські пластуни не дозволили у своєму приміщенні провести прес-конференцію громадським організація Клубу велотуристів друзів природи «Рух» та «Студент за студента». Організатори хотіли розкритикувати міську владу за те, що та ігнорує їхній проект створення у Львові велоінфраструктури. Про це було зазначено в повідомленнях про захід. Однак пластуни стверджують, що погоджена тема прес-конференції звучала як презентація проекту велоінфраструктури. Відтак, вони вважають, що вело туристи разом із студентами хотіли їх «втягнути» в політику. Про це повідомила прес-служба пластунів Львова.

 

«Нам довелося відмовити нашим колегам по громадській роботі з ЛММГО «Студент» за студента» у проведенні прес-конференції у нашому приміщенні через зміну анонсованої раніше теми. Колеги змінили тему із цілком нейтральної на нову, що могла б зашкодити іміджу Пласту як організації, що надала приміщення для прес-конференції.

Окрім того, ми були змушені відмовити через спробу втягнути Пласт, цілком аполітичну молодіжну організацію, до політичних процесів. Це є вичерпними причинами нашої відмови, а спекуляції щодо тиску на пластунів з боку міської влади можу назвати не більше, аніж безпідставними чутками», – так прокоментував ситуацію, що склалася голова львівського осередку Пласту Роман Пастух.

 

Не залишився осторонь велополітики об'єкт нереалізованої критики, директор департаменту містобудування Львівської міської ради Андрій Павлів. На його думку, "концепція створення велосипедної інфраструктури, що є розроблена однією з громадських організацій міста, на сьогодн день немає наукового підходу".

 

«Велодоріжки звичайно потрібні в місті, і це частина транспортної стратегії. Велодоріжки передбачені в транспортній стратегії міста. Спершу потрібно погодити генеральний план міста, тоді вже транспортну стратегію. Транспортна стратегія вирішує питання як і громадського транспорту, так і велодоріжок. Вважаю, що для того аби в місті були велодоріжки. повинен бути плановий і фаховий підхід»,  - розповів Андрій Павлів.

 

 

 

 

 

 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ