20 лютого у Національному лісотехнічному університеті України відбудеться масштабний форум “Нова українська школа в умовах сучасності”. Захід об’єднає близько 250 учасників. Про це повідомили сьогодні, 17 лютого, під час брифінгу, - передає прес-служба Львівської ОДА.
“На форумі ми об’єднаємо зусилля медиків, психологів, психотерапевтів, а також педагогів, дотичних до інклюзії та духовенство. Ми дослідимо, як у подальшому нам збалансувати ці всі зусилля, щоб зробити безпечним і легко природним процес інтеграції дітей з інвалідністю в здобуття освіти. Важливо, щоб кожна людина, незважаючи на свої особливості, відчувала себе повноцінною, гармонійною особистістю. Наша мета - створити школу для підвищення кваліфікації вчителів, асистентів -вчителів, де ми будемо передавати свій досвід, щоб забезпечити безпечний інтеграційний процес у суспільно шкільний простір дітей з інвалідністю”, – зазначила організатор форуму, голова правління ГО ІЦ ʺІніціативаʺ Тетяна Кунинець.
Головний спеціаліст департаменту освіти і науки облдержадміністрації Марія Васюник зазначила, що в області функціонує 28 інклюзивно-ресурсних центрів для навчання дітей з інвалідністю.
“Порівняно з минулими роками,у нас збільшилась кількість дітей, які навчаються на інклюзивній формі, з 555 до 942 учнів. Також зросла кількість діток, які навчаються в закладах дошкільної освіти з 249 до 397. Окрім того, зросла кількість асистентів - вчителів з 450 до 783, а також збільшилась кількість асистентів-вихователів. Цьогоріч ми отримали 4 шкільні автобуси зі спеціальним обладнанням, а також маємо перший мобільний інклюзивно-ресурсний центр - спеціальний автобус, який зможе приїжджати до сімей додому”, – наголосила головний спеціаліст департаменту освіти і науки облдержадміністрації Марія Васюник.
У програмі форуму – пленарні засідання та тренінги за участі відомих психотерапевтів, директорів шкіл та представників духовенства. Окрім того, заплановано нагородження учасників сертифікатами.
“Церква завжди була присутня у всіх процесах про які ми говоримо, адже пошанування людського життя від моменту природного зачаття до смерті є пріоритетом церкви. Коли ми говоримо про реформу освіти, про те що наші діти з інвалідністю мають навчатися в загальноосвітніх школах ми мусимо справді навчити асистентів та викладачів великого поняття – людяності. Бо коли викладач матиме людяність, то цю особу з інвалідністю буде інтегрувати у суспільство, допомагатиме дитині стати частиною класу, своєї держави. Тому церква є завжди поруч в цих виховних процесах. Діти з інвалідністю мають велике добре серце, і що мене вражає, як священика, вони ніколи не лукавлять і завжди щирі. У нашому середовищі вони є певними вихователями у тій щирості, любові правдомовності”, – наголосив отець Павло Дроздяк.