1 жовтня у Львові на вул. П. Беринди, 1 відкрили магазин «Київстар» у новому форматі. Зручний формат дозволяє клієнтам отримувати не лише консультації про всі види послуг мобільного та фіксованого зв’язку «Київстар», але й обрати найсучасніші девайси за цінами, які є в інтернет-магазинах.
Компанія вдалася до зміни формату крамниць для того, щоб надавати клієнтам комплексну пропозицію. Відтепер, купуючи в новому магазині пристрої у комплекті з тарифом, абонент зможе заощадити, наприклад, отримавши можливість спілкування протягом півроку без абонентської плати.
Окрім того, у брендових магазинах «Київстар» регулярно проводять спеціальні акції, як-от, знижки на гаджети та аксесуари, бонуси у вигляді мегабайтів, хвилин для дзвінків чи SMS.
Як розповів під час презентації президент компанії Київстар Петро Чернишов, магазин з новим дизайном у Львові став 101 за ліком, який компанія відкрила у новому бренді згідно з новою концепцією. Всього до кінця року Київстар планує відкрити 167 оновлених торгових точок.
За його словами, 90% львів’ян користуються «Київстаром» і в місяць витрачають в середньому 61 грн.
«Новий магазин зроблений у абсолютно новому дизайні, який для нас розробила передова дизайнерська фірма з Німеччини. Ми змінюємо дизайн магазинів по усій Україні. Клієнт може протестувати телефони. Скажімо, в одному залі вони можуть обрати для себе зручний пристрій, а в іншому – отримати консультацію щодо послуг компанії. Тут можна отримати допомогу у заміні SIM-карти, перейти на новий тариф чи перейти на контрактне обслуговування», - сказав Петро Чернишов.
Як зазначила директор з роздрібних продажів Київстар Олена Мироненко, новий формат магазину – це бездоганна ергономіка простору.
«У центрі уваги – клієнт, йог зручність та доступність послуг. Окрім того, крім звичних послуг та телефонів клієнту пропонуються інноваційні гаджети, як-от, окуляри віртуальної реальності, квадрокоптери, героборди тощо. При цьому ціни на ці гаджети такі ж, як і в інтернет-магазинах, але тут їх можна одразу ж протестувати», - сказала Олена Мироненко.
Отож, відтепер торговельна мережа компанії нараховує 382 магазини в усій Україні. Залежно від типу магазину асортимент смартфонів налічує близько 100 моделей, а також представлені планшети та різні аксесуари для гаджетів. Відвідувачі можуть вільно тестувати роботу будь-якого девайса, 3G або додатків.
(На умовах реклами).