Сьогодні сесія міської ради затвердила міську інформативно-комунікаційну програму «Медичний контакт-центр» на 2021-2022 роки.
Про це інформує пресслужба ЛМР.
Програма має на меті покращити взаємодію з мешканцями та забезпечити оперативне реагування на їхні звернення медичного характеру. «За» проголосували 52 депутати.
«Головне завдання – це покращення якості надання медичних послуг в режимі 24/7. Ми передбачаємо, що ця Гаряча лінія буде працювати на всі три територіальні медичні об’єднання, а також на всі медичні послуги, які будуть надаватися на території нашого міста. І якщо говорити про обсяги, то це може бути так, що ми сконсолідуємо більшість дзвінків», - зазначив перший заступник міського голови Львова Андрій Москаленко.
Так, програма передбачає прийом звернень, скарг чи пропозицій 24/7, які надходять на «Гарячу лінію» міста з медичних питань та їх реєстрація у програмі електронного документообігу Львівської міської ради, а відтак, опрацювання цих звернень та надання відповідей. Також завданням програми буде інформувати мешканців про норми законодавства України, надання консультаційних послуг і роз'яснень з пріоритетних питань державної політики у сфері охорони здоров'я, графік робіт сімейних лікарів та вузькопрофільних медичних спеціалістів комунальних медичних закладів, можливість запису на прийом до лікаря через медичну інформаційну систему, а також щодо ситуації із захворюваністю на коронавірусну інфекцію.
Водночас серед завдань програми є надання підтримки, інформації пацієнтам під час організації та отримання медичної допомоги; співпраця з сімейними лікарями та активне телефонування до пацієнтів з метою запрошення на профілактичні огляди, вакцинації тощо. також – надання зворотнього зв’язку та щоквартальний розбір звернень/скарг комісією, утвореною з-поміж депутатів комісії охорони здоров’я та соціального захисту Львівської міської ради, управління охорони здоров’я, головних лікарів медичних закладів.