22 березня під час засідання виконавчого комітету Львівської міської ради винесено нову редакцію бренд-буку міста, яка ще не змінювалася із 2012 року, - повідомляють у прес-службі ЛОДА.
ʺМи підготували зміни до бренд-буку, у нас змінився сам логотип. Ще з 2012 року бренд-бук не мінявся, так як логотип викладений по-новому, вежі стали ʺстрункішимиʺ і ми можемо їх використовувати у різних комбінаціях і це стало набагато комфортніше. Були розроблені піктограми, і в цьому бренд-буці є усі правила використання нового логотипу та використання піктограм у поєднанні з логотипом.
Тепер у всіх сферах нашого міста ми можемо застосовувати впізнавані іконки і таким чином давати розуміти, що Львів — є унікальнимʺ, — зазначила Тетяна Хабібрахманова, начальник управління інформаційної політики та зовнішніх відносин Львівської міської ради.
Відділ промоції Львівської міської ради буде навчати усіх делегованих осіб структурних підрозділів використання правильно ці піктограми за новим бренд-буком.
ʺДо півроку усі наші установи ми виведемо на правильне використання логотипів та бренд-буку. Протягом трьох місяців будемо усіх вчити, як це правильно використовуватиʺ, — додала Тетяна Хабібрахманова.
ʺТреба зробити більшу промоцію нашої роботи по бренд-буку. Я би хотів, щоби інші міста отримали цю інформацію від нас і максимально використовували її в роботі і робили свої міста кращимиʺ, — наголосив Андрій Садовий, міський голова Львова.
Також міський голова Львова Андрій Садовий дав доручення підготувати розпорядження, щодо кінцевого терміну, до якого усі міські установи повинні перейти на усю нову продукцію.
ʺВсе, що робиться в місті, воно повинне бути одного стандарту. Усі вивіски, усі бланки, візитівки мають бути одного чіткого стандарту, згідно з новим бренд-букомʺ, — акцентував мер Львова.