Як повідомили 13 лютого Гал-інфо у прес-службі ЛМР, сесія Львівської міської ради прийняла ухвалу ʺПро затвердження Плану сталої міської мобільності м. Львоваʺ.
Її підтримали 47 депутатів. Про роботу над планом та його основні пріоритети розповіли директор КУ Інститут міста Олександр Кобзарев та представники німецької урядової компанії GIZ.
Пророблено великий шмат роботи та проаналізовано великий об’єм інформації, який сформовано у План сталої мобільності.
План сталої мобільності м. Львова розроблено у межах проєкту ʺІнтегрований розвиток міст в Україніʺ, що виконується німецькою урядовою компанією ʺDeutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbHʺ за фінансування Урядів Німеччини та Швейцарії. Реалізація проєкту у м. Львові відбувається у співпраці з Львівською міською радою.
До процесу були залучені представники КУ Інститут міста, ЛКП ʺІнститут просторового розвиткуʺ, ЛКП ʺЛьвівавтодорʺ, ЛКП ʺЛьвівелектротрансʺ, департамент житлового господарства та інфраструктури, управління транспорту департаменту житлового господарства та інфраструктури, управління архітектури та урбаністики департаменту містобудування, міжнародні експерти зі Швейцарії та Німеччини, експерти з різних галузей, представники громадськості, котрі зацікавлені в розвитку міста.
План сталої міської мобільності м. Львова — це стратегічний документ, який визначає транспортну політику міста на найближчі десять років і дає відповідь на питання: як оптимізувати місто для того, аби переміщення мешканців у ньому були ефективними з точки зору часу, комфорту, вартості, сприяли здоров’ю та спричиняли якнайменший негативний вплив на довкілля.
Розроблений план ширше розглядає питання транспортної проблеми, і не лише питання руху транспорту, який є інструментом для переміщення людей. Він концентрується безпосередньо на людях і потребах їхніх переміщень, щоби знайти більш ефективні способи забезпечення потреб мобільності, які дозволять підняти якість життя. Його можна назвати галузевою стратегією, яка об’єднує різні галузі міської діяльності, що впливають на пересування людей і переміщення товарів у місті. На основі закладених у план рамок, принципів та цілей, розробляються більш деталізовані стратегії, концепції, регламенти та довідники за окремими галузями мобільності, такі як: стратегія розвитку громадського транспорту, концепція паркування у місті, концепція руху індивідуального автотранспорту, концепція розвитку веломережі, концепція розвитку пішохідних зон, електромобільність тощоʺ, — доповів Олександр Кобзарев.
Присутні на сесії Львівської міської ради представники німецької компанії GIZ подякували львівським фахівцям за спільну роботу та наголосили на важливості втілення розробленого плану в життя.
ʺУ Львові розробляється багато гарних проєктів, і для цього вам вдається залучати інвестиційні кошти. Львів позиціонується як справжнє європейське місто. Зараз Львів виграв конкурс на проведення літньої міжнародної школи з питань мобільності. Ми дуже радіємо з цього. Львів на доброму шляхуʺ, — відзначили представники GIZ.
Мер Львова також подякував німецьким партнерам за важливу роботу, яку вони роблять для міста.
ʺМи тішимось тій співпраці, яку місто має з GIZ і ЄБРР — це наш спільний успіх і особлива увага до Львова. Думаю, колеги будуть нам надалі допомагати. Наше голосування — це подяка за їхню роботу. Всі міста в Україні хочуть з ними працювати, але вони допомагають Львовуʺ, — наголосив мер Львова Андрій Садовий.
Він також пригадав, що Львів оголосив тендер за кошти Європейського банку на купівлю 10 трамваїв і 100 автобусів нових з двигунами Євро-5, які мають менший шкідливий вплив на екологію.
ʺУ квітні у нас буде також тендер на 100 тролейбусів. Я би хотів, щоб ми перейшли на електробуси, але Електрон не отримав сертифікації, і електробус коштує дорожче, ніж автобус. Ми також будемо рухатись у питанні, щоб створити департамент транспортуʺ, — додав мер.
План можна переглянути за посиланням.
Нагадаємо, як писало Гал-інфо, на сесії ЛМР затвердили зміни до міського бюджету Львова на 2020 рік.