«Укрзалізниця» планує підвищити вартість проїзду потягом у понад півтора разу. Разом із цім «Укрзалізниця» планує скасувати такий вид залізничних вагонів як плацкарт, не плануючи жодної альтернативи.
«Укрзалізниця» планує реформу: підвищити вартість квитків на проїзд у поїздах у понад півтора разу та скасувати плацкартні вагони.
Планують збільшити тарифи на перевезення пасажирів залізничним транспортом на 55%. Разом із цим, керівництво «Укрзалізниці» планує продовжити підвищення тарифів на вантажоперевезення, які зростають кожного року на 25%.
Окрім зростання тарифів на пасажирські перевезення, уряд планує скасувати найдешевший вид залізничних переміщень далекого сполучення – плацкартні вагони. Жодної альтернативи українцям не пропонують.
Стан сучасних автомобільних доріг, низький рівень безпеки пасажирського автотранспорту, високі тарифи – все це робить неможливим пересування країною мільйонам громадян, які знаходяться за межею бідності, які користувалися плацкартними вагонами.
"Ми вважаємо, що суто тарифний підхід до питання балансу «Укрзалізниці» є помилковим. Замість боротьби за нові підвищені тарифи влада має перш за все ліквідувати корупцію, обсяги якої сягають сотень мільйонів на рік", - зазначив голова виконкому Львівської обласної організації політичної партії "Наш край" Орест Матвіїшин.
Він нагадав, що залізниця – найбільш доступніший та зручніший вид транспорту далекого сполучення. Тож треба закликати владу зробити все, щоб не знижувати його доступність.
"В «Укрзалізниці» є внутрішні резерви для підвищення ефективності, зокрема, боротьба із масштабною корупцією, модернізація рухомого складу та публічна закупівля комплектуючих. Окрім того, «Укрзалізниця» має виконувати соціальну функцію – сполучати родини та суспільство. Якщо тарифи зростуть, українці будуть змушені сидіти вдома", - підсумував Орест Матвіїшин.