Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

У Садововго ніяк не можуть повірити, що перевізники не дотримують умов конкурсу

Як поінформував начальник управління транспорту та зв’язку Львівської міської ради Микола Жук, роботу автотранспортних підприємств перевірятиме спеціальна комісія. Про це повідомила прес-служба ради.

«Сьогодні наші працівники проводять перевірки на маршрутах. За їх результатами складено 32 акти. На підставі складених актів будемо створювати комісію, яка перевірятиме підприємства. Якщо вони справді не дотримуються умов конкурсу, то будуть позбавлені права здійснювати перевезення. Ці перевірки будуть на усіх підприємствах», - зазначив Микола Жук.

Нагадаємо, за порушення трудової дисципліни у Львові вже звільнено 2 водіїв, ще 9 отримали попередження.

Відповідно до результатів конкурсу, 46 міських автобусних маршрутів обслуговують такі перевізники: ЛК АТП-1, АТП - 14630, ТзОВ «Міра і К», ТзОВ «Фіакр Львів».

Зокрема, маршрути №7, 8, 11, 12, 14, 25, 27, 33, 35, 40 обслуговує ТзОВ «Міра і К», маршрути №15, 19, 21, 23, 26, 31, 36, 38, 42, 44 - АТП 14630, маршрути № 1а, 2а, 3а, 4а, 5а, 6а, 9, 10, 16, 20, 28, 29, 32, 37, 45, 46 – ЛК АТП-1, а маршрути №13, 17, 18, 22, 24, 30, 34, 39, 41 та 43 - ТзОВ «Фіакр Львів».

Ще 5 автобусних маршрутів, які додали до автобусної мережі - №47А, №48, №49,№50, №51 - обслуговує компанія «Успіх-БМ». З нею укладено тимчасову угоду на 3 місяці.

«Далі ми вивчатимемо пасажиропотік, якщо маршрути користуватимуться популярністю у львів’ян, то на них буде оголошено конкурс», - уточнив Андрій Білоус.

«Дозвіл на роботу ще 2 маршрутів - №1001 та №1002 - очікуємо від обласної адміністрації вже сьогодні. Таке погодження має бути, оскільки маршрути курсують територією області», - зазначив Микола Жук.

Нагадаємо, з нового року у Львові запрацювала нова маршрутна мережа, розроблена фахівцями компанії «Луїс Бергер» та НУ «Львівська політехніка».

Відтак, у місті курсує 53 автобусні маршрути. З них 7 – радіальні, які курсують з периферійних районів у центральну частину міста. І 46 – хордові, які з’єднують периферійні райони, оминаючи центральну частину міста.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ