Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

У школах області вимірюватимуть якість освітнього середовища е-анкетуванням

На початку наступного року у кількох пілотних закладах Львівщини стартує проєкт «Оцінювання якості освітнього середовища: е-інструментарій виміру показників».
фото - пресслужба ЛОДА

Про це інформує Департамент освіти і науки Львівської ОДА.

В межах проєкту мають намір дослідити взаємовідносини педагогів, учнів і батьків через анкетування. Станом на сьогодні розроблено анкети для учнів 5 та 9-х класів і педагогів, а також програму, з допомогою якої можна буде провести опитування у віддаленому режимі та автоматично опрацювати його результати. 

Мета анкетування — оцінити якість виховного простору, його відповідність регіональному стандартові. Результати анкетування мають також допомогти рейтингувати  освітні мережі територіальних громад області. Кожна школа, яка візьме участь в опитуванні, зможе скористатися його узагальненими результатами для планування розвитку освітнього середовища. Керівники органів управління освітою територіальних громад отримають інформацію про якість освітнього середовища у кожному ЗЗСО та загалом в мережі.   

«Коли ми вивчимо середовище, зможемо побачити проблемні школи та скерувати свої зусилля більш прицільно. Така діагностика покаже слабкі та сильні місця нашої мережі. Це активізує підвищення кваліфікації у вихованні. Система управління освітою буде перебудовуватись, тому потрібна інформація що відбувається в школах, громадах тощо. Проводячи такі опитування щороку, ми можемо розуміти ситуацію та динаміку її розвитку», - наголосив директор департаменту освіти і науки Олег Паска.

За словами керівника проєкту Романа Пастушенка, середовище, в якому дитина перебуває тривалий час, впливає на ухвалені нею рішення та ціннісні орієнтації.

«Середовище відіграє значну роль у тому, який вибір робить дитина. Виховання - складний процес, складніший за навчання. Але його треба добре організувати, якщо хочемо мати позитивний ефект. Ми розробили анкети, що мають відповісти на питання про наявний у закладі виховний простір. Такі програми можна розробляти далі та дізнатись, запитавши учнів, про ставлення до різних речей – від історії до міжлюдських стосунків», - розповів Роман Пастушенко.

Відповідно до «Стратегії розвитку освіти Львівщини до 2027 року» виховний простір школи має бути: безпечний, сповнений довіри, демократичний, патріотичний, культуротворчий та відкритий. 

У межах пілотного анкетування опитають школярів 9-их класів та вчителів. Наступні етапи проєкту охоплюватимуть учнів різних класів, а питання формуватимуть відповідно до віку та можливостей дітей тривалий час зосереджувати увагу на питаннях анкети.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ