За інформацією департаменту міської агломерації ЛМР, 1 грудня у Винниках запрацював Офіс Львівської громади. Окрім загальних адміністративних послуг, тут запровадять кілька нових.
Про це інформує пресслужба ЛМР.
Рішення про створення у Винниках офісу Львівської громади виконком ЛМР ухвалив тиждень тому. З 1 грудня офіс офіційно почав діяти. У ньому працюватимуть 11 працівників. Наразі це найбільший штат серед усіх офісів Львівської громади, що вже діють.
Загалом робота офісу буде інтегрована: тут надаватимуть послуги міської ради, департаменту агломерації та вирішуватимуть адміністративні питання. Зокрема, з адмінпослуг можна буде отримати довідки різних видів, акти обстеження, реєстрацію місця проживання тощо. Паспортисти працюватимуть у приміщенні ЦНАПу, де здійснюватимуть зняття з реєстрації та вестимуть базу реєстру територіальної громади.
"Усі працівники офісу – це мешканці Винників, які до цього працювали у Винниківській міській раді. Керівником також став місцевий – колишній заступник міського голови Винників та чинний член виконкому ЛМР Богдан Шустер. З усіма працівниками укладено строкові контракти на два місяці. У подальшому будуть проведені публічні конкурси на усі посади офісу, тож кожен охочий зможе спробувати свої сили. Звісно, пріоритет і надалі залишиться для винниківчан", - зазначили у департаменті міської агломерації ЛМР.
Наступним завершальним кроком щодо Винників стане затвердження передавальних актів на сесії Львівської міської ради.
Зазначимо, що Офіс Львівської громади у Винниках став останнім зі створюваних, а саме десятим, і найчисленнішим: у містечку лише офіційно мешкає понад 20 тисяч осіб. Відтепер офіси мають усі населені пункти, які стали частиною Львівської територіальної громади.