Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

У Зашкові відкрили офіс Львівської громади

10 жовтня офіс, у якому місцеві мешканці можуть отримати адміністративні послуги і консультації "на місці, відкрили для понад 2530 мешканців сіл Зашків, Зарудці і Завадів. Як зауважив міський голова Львова Андрій Садовий під час огляду офісу, це значно спростить життя місцевим мешканцям.
Фото ЛМР

«Ми юридично беремо опіку над Зашковом з 1 січня, але вже сьогодні важливо, щоб люди мали спрощені процедури, якщо треба чи паспорт оформити, чи якісь документи, щоб не їхати в район. Такі офіси мають бути в усіх населених пунктах. От ми вчора почали облаштовувати такий офіс в Дублянах. В багатьох населених пунктах ми вже маємо такі офіси — наприклад в Рудно, у Винниках, у Брюховичах. Десь є окремо стоячій будівлі, десь вплетено у збудовану будівлю. Тому в кожній громаді має бути відповідний офіс, де можна отримати всі послуги і консультації. Все має бути на місці, щоб люди не витрачали час і гроші», — зазначив мер Львова Андрій Садовий.

Це вже другий такий офіс, який мерія облаштувала у населених пунктах. Раніше інформаційний офіс відкрили у с. Лисиничі, а наступного тижня відкриють у м. Дубляни.

Як розповіла директорка департаменту адміністративних послуг ЛМР Валентина Бартошик, у приміщенні офісу в с. Зашків розташовано 4 робочі місця: для працівників Зашківської сільської ради, представника департаменту агломерації Львівської міської ради та віддалене робоче місце адміністратора Центру надання адміністративних послуг м. Львова. Є комфортна зона очікування та дитяча зона. Окремо облаштована кімната зустрічей для обговорення питань розвитку територіальної громади.

«Тут ми побачили бажання і розуміння того, що потрібно працювати спільно, тому прийняли рішення для цієї громади облатувати офіс, де будуть доступні всі необхідні послуги, які на сьогодні доступні мешканцям міста Львова. Ми співпрацюємо із сільською радою, тому особливістю є те, що і сільська рада, і послуги ЦНАП міста Львова також надаватимуть тут, в цьому офісі. Це зручно, бо є доступність кожного дня в будь-яку годину без обідньої перерви, і людям не треба під когось підлаштовуватись. Усі побажання і пропозиції, потреби цієї громади будуть враховані в подальшій роботі.

В нас облаштовано 4 робочі місця, тому одна людина може обслуговувати близько 25 людей в день, залежно від типу послуги. Якщо це нерухомість, то звісно, час обробки є трохи довший, але загалом ми можемо говорити про 100 осіб на день", — розповіла Валентина Бартошик, директорка департаменту «Адміністрація міського голови» ЛМР.

«Це момент успіху розвитку нашої громади, від якого почнеться реформа шаленими темпами. Крім адміністративних послуг, які ми отримаємо, ми ще отримаємо кращу якість життя. Тому що ми завжди витрачали силу, здоров’я і час для того, щоб добратися до Жовкви, після того кілька разів поверталися до сільської ради, тоді брали довідки і знову поверталися до Жовкви, і це дорого коштувало. Зараз це буде зовсім по-іншому, буде цивілізований діалог влади та громади, а не „я тобі винен, а ти мені“. Ми дуже довго йшли до цього. Коли проводили тут благоустрій, то допомагали жителі трьох сіл. Думаю, це не перший успіх, наступними будуть перемоги громадських бюджетів і багато інших проектів», — зауважила Оксано Чекайло, сільська голова Зашкова.

Мобільна споруда офісу — доступна для різної категорії населення та облаштована у форматі open space. До слова, цю споруду департамент адміністративних послуг Львівської міської ради взяв в оренду та розмістив на підставі рішення Зашківської сільської ради Жовківського району на вул. Є. Коновальця, 110А, що біля будівлі Народного дому. Загальна площа споруди становить 76 кв. м. Вартість споруди — 1 млн 200 тис грн.

Підґрунтям для співпраці між Львівською міською радою та Зашківською сільською радою є підписаний меморандум. Завдяки такій співпраці, мешканці мають можливість отримання адміністративних послуг Зашківської сільської ради, Львівської міської ради та їх виконавчих органів, а також послуг органів державної влади, дозвільні документи, послуги у сфері державної реєстрації бізнесу та нерухомості, тощо. Офіс готовий приймати до 100 відвідувачів у день.

В мерії запрошують подавати свої пропозиції та ідеї щодо розвитку територіальної громади.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ