Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка

Український малий та середній бізнес зможе протестувати продажі на закордонному ринку

Це стало можливо завдяки пілотному проєкту National Pavilion Account, який триватиме з липня до грудня 2023 року.
Ілюстративне фото

Про це повідомляють в Мінцифри. 

Ціль пілоту — допомогти малому та середньому бізнесу вийти на великі маркетплейси та зарубіжні ринки. Участь у пілоті допоможе підприємцям здобути безцінні знання й розвинути навички у сфері електронної комерції, міжнародної торгівлі, маркетингових стратегій та обслуговування клієнтів. 

В Україні пілот реалізують за участі маркетплейсу Made With Bravery — національного павільйону та за підтримки Мінцифри.

Щоб стати учасником National Pavilion Account, бізнеси повинні бути ФОП або ТОВ, а також пройти реєстрацію на майданчику Made With Bravery за посиланням.

За результатами тестування Єврокомісія розробить рекомендації для країн Східного партнерства, зокрема України, для широкомасштабного впровадження національного павільйону. 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ