Це стало можливо завдяки пілотному проєкту National Pavilion Account, який триватиме з липня до грудня 2023 року.
Про це повідомляють в Мінцифри.
Ціль пілоту — допомогти малому та середньому бізнесу вийти на великі маркетплейси та зарубіжні ринки. Участь у пілоті допоможе підприємцям здобути безцінні знання й розвинути навички у сфері електронної комерції, міжнародної торгівлі, маркетингових стратегій та обслуговування клієнтів.
В Україні пілот реалізують за участі маркетплейсу Made With Bravery — національного павільйону та за підтримки Мінцифри.
Щоб стати учасником National Pavilion Account, бізнеси повинні бути ФОП або ТОВ, а також пройти реєстрацію на майданчику Made With Bravery за посиланням.
За результатами тестування Єврокомісія розробить рекомендації для країн Східного партнерства, зокрема України, для широкомасштабного впровадження національного павільйону.