Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Укравтодор: понад 80% минулорічних ремонтів доріг - неякісні

Як повідомили Гал-інфо в прес-службі Укравтодору, від початку березня спеціалісти Укравтодору та ДП «Дорцентр» провели перевірку технічного стану об’єктів поточного середнього ремонту, виконаного в 2016 р. На сьогодні здійснено моніторинг на 132 об’єктах в 21 області країни.

Результати перевірки є незадовільними. На 83% об’єктів виявлено дефекти. Лише 23 об’єкти не мають явних дефектів. Незначні дефекти зафіксовані на 57 об’єктах, суттєві дефекти – на 52 об’єктах. 

Найбільш поширеними дефектами після проведених ремонтних робіт є руйнування та деформація на новому покритті: вибоїни, тріщини колійність, розкриття стиків, просідання дорожнього одягу та незакінчені роботи в повному обсязі: не підсипані узбіччя, незавершені зїзди і примикання, незавершені роботи з влаштування верхнього шару на одній із сторін проїзду. Також дефекти виникають внаслідок технічних помилок, використання невідповідних матеріалів або проведення робіт в невідповідних погодних умовах. 

Славомір Новак, очільник Укравтодору: «Відповідальність за технічні дефекти на 100% несе підрядник. Хочу наголосити на тому, що усі дефекти, які з’являються після виконання робіт, повинні бути усунені підрядниками в рамках гарантії, в термін, який ми їм визначили - до кінця травня. Терпіти неякісного виконання робіт не будемо і, зі свого боку, робитимемо усе можливе для забезпечення стандартів якості українських доріг».

Нагадаємо, 12 квітня на засіданні Уряду Славомір Новак запропонував комплекс заходів із упровадження нового підходу до контролю якості ремонту та будівництва доріг і назвав це питання одним з найважливіших пріоритетів його роботи.

Укравтодор планує змінити підхід до тендерних умов, впровадити незалежний контроль FIDIC, запровадити роботу поліції якості, запровадити громадський контроль

Зовсім новим для України стане генеральний контроль якості доріг. Крім технагляду на рівні Служб, яка відповідає за контроль якості, та контролю незалежних інженерів-консультантів, які перевірятимуть якість робіт на будівельному майданчику, замість «Дорцентру» почне діяти Головна інспекція якості доріг.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ