Укрпошта стала фіналістом однієї з найпрестижніших премій у сфері поштової та експрес-доставки. Про це повідомляє прес-служба Укрпошти.
Компанію номіновано на ʺWorld post & parcel awards 2019ʺ у двох категоріях – ʺпоштові технології для e-commerceʺ та ʺсоціально відповідальні програмиʺ.
ʺЩе три роки тому важко було уявити, що Укрпошта стане релевантною для сектору e-commerce. Ми за цей час змінили технологічні процеси, оновили послуги і продовжуємо це робити, впроваджуємо нові продукти, створюємо ряд рішень для бізнесу – сучасні діджитал та онлайн можливості: АРІ, мобільний додаток, ʺОсобистий кабінетʺ, чат-боти у Viber, Telegram, Facebook. Крім того, пропонуємо спеціальні тарифи для e-commerce, навчаємо майстрів хендмейду в E-Export School. Зараз багато підприємців продають свої товари на найбільших онлайн-майданчиках, а Укрпошта доставляє їх вироби із найвіддаленішого села до, наприклад, Австралії чи США. Приємно, що ці зміни оцінили і в міжнародному контексті - серед провідних поштових та логістичних гравців світу Укрпошта стала фіналістом ʺWorld Post & Parcel Awards 2019ʺ, - зазначив перший заступник генерального директора Укрпошти Олександр Перцовський.
Підприємство представило журі програму підтримки електронної комерції ʺE-Export programmeʺ, яка включає:
1. Спеціальні тарифи для експортерів:
- автоматизовану накопичувальну систему знижок за обсяги відправлень та 5% знижки для тих, хто оформлює посилки онлайн.
- спеціальні тарифи на доставку e-commerce відправлень для Азербайджану, Казахстану, Молдови, Грузії, Білорусі, Литви, Латвії та Узбекистану. Залежно від країни тарифи на 30-60% нижчі за стандартну вартість доставки відправлень.
2. Розвиває онлайн та діджитал-канали взаємодії з клієнтами:
- створено API, ʺОсобистий кабінетʺ для міжнародних відправлень. У грудні 36% клієнтів оформляли відправлення онлайн;
- подача онлайн рекламацій та виплата компенсації одразу на банківську карту;
- створено мобільний додаток зі спеціальними функціями для експортерів, який завантажили вже 50 тисяч користувачів;
- чат-боти у Viber, Telegram, Facebook Messenger, що відстежують статус відправлень. Нині понад 115 тисяч активних користувачів щомісяця, 20 тисяч трекінг-номерів відстежуються за секунду;
- підтримка клієнтів та приймання звернень через Facebook 7 днів на тиждень без вихідних.
3. Навчання в ʺЕ-Еxport schoolʺ – відкриті онлайн і офлайн-семінари, youtube-канал із 25 відеоуроками.
За час існування школи семінари відвідали понад 10 тисяч слухачів та понад 100 тисяч переглянули відеоуроки. При цьому ʺЕ-export schoolʺ працює в партнерстві з CUTIS, ТПП України та Craft it! в рамках програми Східного партнерства ЄС (eaptc.eu) за адміністрування Deutsche Gesellschaft fьr Internationale Zusammenarbeit (GIZ).
Премія ʺWorld post & parcel awards 2019ʺ існує вже 20 років (до 2015 р. як World Mail Awards). У відкритому конкурсі щорічно беруть участь компанії поштової та експрес доставки та компанії, що створюють технологічні рішення для автоматизації та інформаційного обміну в поштово-логістичній сфері. Журі відібрало із сотень заявок по 3 найкращі проекти в кожній із 9 категорій.
У категорії ʺсоціально відповідальні програмиʺ, де бере участь Укрпошта, в різні роки нагороди отримували пошти Швейцарії, Німеччини, Іспанії, Португалії. В категорії ʺпоштові технології для e-commerceʺ – кращими визнавалися пошти Польщі, США, Сінгапуру, Саудівської Аравії, Ірландії.
Укрпошта в своїх номінаціях цього року відзначена поруч із Australia Post, естонською Omniva та іншими провідними компаніями.
Переможці премії будуть оголошені на церемонії нагородження ʺWorld post & parcel awards 2019ʺ, що відбудеться 18 червня в м. Дублін (Ірландія).