Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Укрпошта та GlobalLogic створили поштову марку, присвячену українським айтівцям

Укрпошта та міжнародна ІТ-компанія GlobalLogic до Дня Незалежності створили марку, присвячену українським айтішникам, які в час війни долучились до підтримки держави.

Про це розповів Ігор Косів, молодший віцепрезидент компанії GlobalLogic під час брифінгу у медіацентрі “Україна” у п’ятницю, 26 серпня. 

Ігор Косів розповів, що з 24-го лютого компанія GlobalLogic відправила понад 500 млн гривень на Збройні Сили України та різноманітні гуманітарні акції з допомоги ВПО та всім постраждалим від війни. Понад 15 мільйонів гривень консультанти компанії пожертвували на різні збори пов'язані зі ЗСУ, тому компанія вирішила віддячити ІТ-фахівцям, які відправляють на допомогу українській армії та волонтерам значну частину свого доходу. 

"На цій марці зображений коптер, що напряму пов'язаний з ІТ-індустрією як такою. І (коптери – ред.) це здебільшого те, що айтівці почали інвестувати в розвиток нашої обороноздатності і не тільки. Він зроблений у формі соняшника, який асоціюється з Україною", – презентував марку Ігор Косів. 

Консультантка компанії Ірина Мудь поділилась, яким чином працівники зорганізували допомогу під час війни. Айтівці створили телеграм-канали, де поширювали ініційовані збори, а також допомагали людям з-поміж ВПО знайти помешкання на заході, допомагали з трансфером. Також на День вишиванки за кілька годин від реалізації народних сувенірів та пряників компанії вдалось зібрати понад 100 тисяч гривень. 

Представники компанії презентували відео з історіями донатів людей, що допомогли ЗСУ та Україні. 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ