Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Уряд затвердив додатковий механізм контролю за збереженням доріг

На засіданні Кабінету Міністрів за ініціативи Мінвідновлення ухвалено порядок супроводження автотранспорту, який має ознаки перевантаження, до найближчого місця зважування, а також заборони подальшого його руху.

Про це напередодні повідомили в Мінінфраструктури.

Постанова Уряду дозволить інспекторам Державної служби України з безпеки на транспорті слідкувати за дотриманням вагових норм перевізниками. Новий інструмент направлений, у першу чергу, на збереження доріг, особливо там, де не встановлені системи автоматичного зважування у русі.
 
«Відновлення транспортного сполучення зі звільненими територіями: ремонт дорожнього покриття, встановлення тимчасових переправ і капітальний ремонт зруйнованих мостів – один з пріоритетів нашого міністерства впродовж останнього року. російські окупанти вже нанесли нашій дорожній інфраструктурі величезні збитки, і відновлення всієї галузі – питання років. Надзвичайно важливо зберегти те, що вже відновлено або вціліло.
 
Це дасть можливість заощадити кошти на поточних ремонтах та спрямувати їх на життєво необхідні проєкти відновлення – житла, енергомереж, шкіл та лікарень»
, – наголосив Сергій Деркач, заступник Міністра розвитку громад, територій та інфраструктури України.
 
Урядовою Постановою передбачено:
◾️ Право зупинки авто з ознаками перевантаження та супроводу його для зважування до найближчого спеціально облаштованого майданчика (не далі ніж 50 км).
◾️ Можливість використовувати спеціальний блокуючий пристрій, якщо водій відмовляється їхати до місця зважування чи виправляти порушення у випадку підтвердження перевищення дозволених норм.
 
Також визначено ознаки, за яких автомобіль може супроводжуватися на зважування інспектором ДСБТ:
◾️ Завантаження вище бортів;
◾️ Просідання вузлів підвіски;
◾️ Відсутність товарно-транспортної накладної чи відмова її пред‘явити.
 
Інспектори ДСБТ зобов’язані фіксувати спілкування із водієм на боді-камеру повністю – для попередження будь-яких корупційних зловживань. Така норма діє з серпня минулого року. У випадку, якщо інспектор не зафіксував спілкування з водієм на камеру, для співробітника ДСБТ передбачена дисциплінарна відповідальність.
 
Тільки у травні запущено в роботу три системи автоматичного зважування (WIM). Наразі 48 таких систем фіксують порушення на дорогах державного значення. Завдяки роботі WIM у 2023 році до державного бюджету було сплачено 83 млн гривень від штрафів за порушення встановлених норм.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ