Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

В Укрпошті провели тренінги для майже 11 000 працівників

Укрпошта трансформується та ввела систему управління якістю обслуговування клієнтів. За січень-квітень цього року навчання провели для майже 11 000 працівників на 585 тренінгах та навчальних заходах. Про це Гал-інфо повідомили в прес-службі Укрпошти.

Введено нові стандарти спілкування з відвідувачами, проводиться навчання персоналу, а також контроль якості роботи поштових відділень.

З початку року в Укрпошті вибудовується системна робота з навчання та розвитку персоналу за програмами «ДНК сервісу Укрпошти», «Управління сервісом поштових відділень» та іншими. Під час цих програм слухачі отримують навички продажу поштових та фінансових послуг, детально аналізується алгоритм роботи з клієнтом на робочому місці.

Крім того, проводиться телефонне опитування клієнтів про якість обслуговування у відділеннях поштового зв’язку. На основі телефонного опитування та відсутності скарг на якість обслуговування формується рейтинг відділень і запроваджено конкурс «Зірки якості обслуговування клієнтів». Кращі відділення-переможці конкурсу отримують матеріальне заохочення. Пілотний проект стартував у вересні 2016 року з Києва. Зараз до нього приєдналися Дніпро, Львів, Харків, Одеса. Пізніше система управління якістю обслуговування клієнтів буде поширена й на інші міста України.

«Ми знаємо, що ще є проблеми із сервісом. Проводимо різноманітні навчальні заходи для працівників, оцінку роботи відділень, опитування клієнтів щодо якості обслуговування. Впевнений, що це покращить результати роботи, а там, де не буде прогресу, будемо змінювати персонал. Головна мета – відмінний сервіс. Ми до цього йдемо, мотивуємо людей працювати краще. До того ж середня зарплата у 2016 році зросла на 30%, а в першому кварталі 2017 року ще на 21,2%», – відзначив в. о. генерального директора ПАТ «Укрпошта» Ігор Смілянський.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ