З метою виявлення фактів корупції та запобігання порушенням чинного законодавства в ПАТ «Укрпошта» організовано автоматичну цілодобову Антикорупційну лінію 0-800-3000-76.З повагою Прес-служба ПАТ "Укрпошта"
Зателефонувати та повідомити про факти зловживань може кожен, телефонні дзвінки на лінії приймає і записує автовідповідач, усі дзвінки – безкоштовні.
Повідомлення можуть бути анонімними. Вони також підлягають розгляду, а зазначена інформація - перевірці.
Клієнти можуть звертатись на антикорупційну «гарячу» лінію, якщо мають підстави вважати дії з боку працівників Укрпошти зловживання своїм службовим становищем з метою отримання неправомірної вигоди, використовують надані їм повноваження в особистих цілях, виказують майновий чи немайновий інтерес.
Якщо листоноша чомусь вимагає кошти за видачу пенсії або працівник філії - за укладання угоди оренди чи торгівлі, якщо вам відомо про використання майна компанії працівником в особистих цілях, або ви навіть маєте подібне припущення - телефонуйте і повідомляйте про такі факти.
«Однією з найважливіших умов успішної діяльності підприємства завжди вважав «нульову толерантність» до будь-яких проявів корупції. З приводу зловживань, інформація по яких надходитиме на телефонну лінію, організовуватимемо перевірки, у разі підтвердження фактів, порушення будуть усунені, а винні – притягнуті до відповідальності», - зазначив в.о. генерального директора ПАТ «Укрпошта» Ігор Смілянський.
Окрім телефонної лінії, можна скористатися електронною поштою, надіславши листа на адресу [email protected].
У разі скарг чи пропозицій щодо надання послуг як і раніше можна звертатися до контакт-центру за телефоном 0-800-300-545.