Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Культура

Відвідуваність українських музеїв онлайн збільшилась у декілька разів, - ЗМІ

Видання "Суспільне" опитало чотири українських музеї про те, наскільки у них зросла відвідуваність у цифровому форматі – користувачів сайту та їх профілів, подій у соціальних мережах.
Виставка "Трипілля без меж і кордонів" у Львівському історичному музеї.до 125-річчя відкриття трипільської культури Фото Гал-інфо Олена Ляхович

Результати дослідження опублікували в розділі "Культура".

За даними музеїв, відвідуваність виставок та подій в онлайні зросла, а в офлайні впала практично вдвічі. У Національному музеї у Львові охоплена аудиторія в цифровому просторі вперше перевищила позначку у 1,5 млн. користувачів. Цей показник майже втричі більший, ніж аналогічний у 2019 році.

У Дніпропетровському художньому музеї відвідуваність в цифровому просторі зросла у дев'ять разів. Загальна кількість відвідувачів за 2020 рік – 81 тисяча 300 людей, з них 72 тисячі 730 – в онлайні (у 2019 році онлайн-відвідань – 8 тисяч). Кількість людей, яка прийшла безпосередньо до музею, зменшилась на 40% (2019 – 14,2 тисяч / 2020 – 8,5 тисяч).

Про збільшення відвідуваності в онлайні говорить і Хмельницький обласний художній музей, до якого у 2020 році завітали 14 404 людини і 179 тисяч 808 онлайн.

"Кожен локдаун для музею – новий етап боротьби за аудиторію", – сказала заступниця з наукової роботи Олена Михайловська.

Фізичні відвідування "страждають" не лише тому, що переносяться події та виставки, а й через те, що "навіть коли музей відкриває свої двері після карантину, то на повернення людей до нього йде ще як мінімум декілька тижнів, аби вони знову у свої плани на вільний час вносили відвідини ХОХМ".

Протилежна ситуація у Музеї Ханенків у Києві. За словами комунікаційниці Дар’ї Сухоставець, великий приріст гостей спостерігається на перші вихідні після відкриття установи після локдауну. Потім підйом спостерігається на вихідних перед закриттям на карантин.

Музей Ханенків має один із найбільш активних профілів у соціальних мережах та почав працювати над своїм брендом в цифровому просторі задовго до пандемії:

"Музей Ханенків багато років є активним онлайн. Можемо розглянути ситуацію із онлайн-відвідуваннями сторінок на прикладі Facebook. Приріст охоплення відбувається на початку та наприкінці локдаунів. Найпопулярнішими стають публікації, що стосуються активностей у музеї, що забезпечують пряму (офлайн чи онлайн) комунікацію із публікою. Як ми бачимо зі статистичних даних, охоплення за 2020 рік зросло практично в два рази", – зазначили у музеї.

Адже за 2019 рік охоплення було 450 тисяч, а у 2020 зросло до 950 тисяч.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ