Слухай онлайн
Політика

Вперше в історії України: МЗС ухвалив стратегію публічної дипломатії

Міністерство закордонних справ України затвердило стратегію публічної дипломатії, яка розрахована на 5 років. Документ з’являється в історії нашої держави вперше
Дмитро Кулеба

Про це на брифінгу у п’ятницю сказав міністр закордонних справ України Дмитро Кулеба.

Зокрема він назвав цю стратегію "згустком енергії публічної дипломатії".

Відповідно до нової стратегії, МЗС є координуючим органом у сфері публічної дипломатії, є рушійною силою цього процесу, для того, щоб через систему посольств та консульств, а також мережі контактів у світі Україна просувала вигідні їй наративи і виступала єдиним голосом.

Стратегія ухвалена на 5 років. На її основі Міністерство буде розвивати позитивний імідж України за кордоном та спілкуватись із партнерами.

Вперше в Україні офіційно сформульовано та визначено сім напрямів публічної дипломатії. Це:

  • Культурна дипломатія;
  • Експертна дипломатія;
  • Економічна дипломатія;
  • Кулінарна дипломатія;
  • Цифрова дипломатія;
  • Науково-освітня дипломатія;
  • Спортивна дипломатія.

МЗС також чітко визначив принципи, за якими працюватиме дипломатія. Їх п’ять:

  • Проектний менеджмент;
  • Інноваційність;
  • Повага до культурного розмаїття;
  • Людиноцентричність;
  • Відповідальність.

“Є три речі, які фундаментально змінює ухвалення публічної Стратегії дипломатії. Вперше в єдиному документі систематизовано, що, кому, коли і як Україна доноситиме – ключові меседжі, аудиторії, формати та канали комунікації. Друге – вперше ми будемо формувати, зміцнювати репутацію країни у світі не точково, а системно, послідовно та цілісно”, - зазначив Кулеба.

З його слів, на попередніх етапах була “острівна” публічна дипломатія – МЗС “кидався то на одну гарячу точку, то в іншу, намагаючись гасити репутаційні пожежі, або навпаки, точково працювати над репутацією, де це найбільше потрібно”.

“І третє: вперше ми запроваджуємо п’ятирічне планування. Стратегія ставить чіткі та вимірювані цілі і завдання для публічної дипломатії на 2021-2015 роки”, - додав він.

В основі стратегії залишається національний бренд Ukraine NOW.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ