Впровадження сучасної системи ʺЕ-ветеранʺ та надання державних он-лайн послуг та сервісів суттєво спростить доступ ветеранів до них, а відтак вирішить значну частину проблем ветеранів, – наголосила Міністр у справах ветеранів, тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб України Оксана Коляда сьогодні в УНІА ʺУкрінформʺ, - інформує прес-служба Мінветеранів.
Під час прес-конференції Міжнародна організація з міграції (МОМ) презентувала результати опитування щодо соціально-демографічних та соціально-економічних характеристик ветеранів та їхніх сімей. Зокрема, у респондентів запитували: чи намагалися вони отримати державні послуги або допомогу для себе або своїх сімей, коли потребували цього. Загалом по всій Україні 71% респондентів повідомили, що не змогли отримати хоча б один з видів послуг або допомоги.
ʺДосить показовою є в дослідженні теза незадоволення ветеранами щодо отримання послуг і надання сервісів державою. Це ще раз підтверджує необхідність виключення суб'єктивного людського фактору в комунікації між державою і ветераном, а саме: запровадження он-лайн системи надання сервісів і послуг ʺЕ-ветеранʺ, над чим ми зараз активно працюємоʺ, - зазначила Оксана Коляда.
Дослідження проводилося впродовж липня-жовтня 2019 року в рамках проекту з реінтеграції ветеранів, що впроваджується МОМ за підтримки Європейського Союзу. Було опитано 2 530 респондентів, включно з ветеранами та членами їхніх сімей, у Києві та Київській області, а також Дніпропетровській і Львівській областях, де концентрація ветеранів є найбільшою. Але варто зазначити, що така тенденція характерна для усіх регіонів України.
ʺРезультати дослідження підтверджують, що ми рухаємося у правильному напрямі в тих результатах, які ми досягли за перші 6 місяців роботи. А деякі важливі результати дають нам можливість коригувати наші тактичні завданняʺ, – зазначила очільниця Мінветеранів.