Сьогодні, у Всесвітній день без автомобіля і з нагоди Європейського тижня мобільності, позачергове засідання виконавчого комітету провели за межами ради – біля медичного університету.
Про це у фейсбуці написав секретар ЛМР Маркіян Лопачак.
За його словами, під час засідання розглянули два тематичні питання:
- Про затвердження Плану дій з реалізації Плану сталої міської мобільності Львова до 2024 року;
- Про розвиток велосипедної мережі та підготовку відповідної програми.
Всі проголосували «за».
"Ідеї загалом правильні. Але який із них наслідок?", - запитує секретар ЛМР.
За його словами, ці два документи є програмним продовженням, а здебільшого – і просто повторенням Плану сталої мобільності Львова, затвердженого депутатами ще у лютому 2020-го.
"Що заважає одразу брати і виконувати прийнятий давним-давно основний програмний документ, я, правду кажучи, не розумію", - дивується Лопачак.
Він стверджує, що за 1,5 року ми так і не побачили ні самих робіт, ні плану їхньої почерговості, ні розрахунків їхньої вартості. Також він додає, що мобільність у місті все ще кульгає. За його словами, 1,5 км від Ратуші на Пекарську ті, хто йшов пішки, здолали швидше, ніж ті, хто був на велосипедах.
"Якщо потрібне допрацювання чи внесення змін до програм – то це варто робити. Разом з депутатським корпусом та громадою. У профільних комісіях, з публічним обговоренням з різними громадськими середовищами і, підсумково, на засіданні ради. Бо ці речі є стратегічними", - пише Лопачак.
Також він зазначив, що його здивувало те, що раніше в ЛМР обіцяли конкретну дату впровадження е-квитка - січень 2022, - а в нинішніх рішеннях виконкому уже написано – 2021-2023.
"Невже все знову відтерміновується?
Розраховую на конструктивну позицію виконавчих органів. Краще все-таки не «плани для реалізації планів» ухвалювати, а спільно робити реальну роботу. Інакше нинішніми темпами це все триватиме дуже і дуже довго", - резюмував секретар ЛМР.