Месенджер WhatsApp повідомив користувачів, що відтепер передаватиме їхні персональні дані компанії Facebook, бо є його частиною. Засновник месенджера Telegram Павло Дуров вже покепкував із Facebook.
Про це йдеться в оновленій угоді користувача. - передає Громадське.
"Як частина компаній Facebook WhatsApp отримує інформацію від інших компаній Facebook і ділиться нею. Ми можемо використовувати інформацію, яку ми отримуємо від них, а вони можуть використовувати інформацію, якою з ними ділимося ми", — йдеться в повідомленні.
В угоді уточнюється, що передавати WhatsApp може реєстраційні дані акаунту, зокрема, номер телефону, дані про транзакції, про взаємодію з іншими користувачами, інформацію про пристрій, IP-адресу тощо.
Такі умови фактично є ультиматумом. Користувачі мають погодитись на нову угоду користувача до 8 лютого, інакше WhatsApp просто припинить у них працювати, зазначає Ars Technica.
Конкурент кепкує
Засновник месенджера Telegram Павло Дуров присвятив пост новим правилам WhatsApp, зазначивши, що в його месенджері вже пів мільярда користувачів, зокрема, й через таку політику WhatsApp.
"Я чув, що у Facebook є цілий відділ, який з’ясовує причини популярності Telegram… Я щасливий зекономити Facebook десятки мільйонів доларів та безоплатно відкрити наш секрет: поважайте своїх користувачів", — написав він.
Дуров зазначив, що мільйони користувачів WhatsApp обурені новими правилами, тому вони й роблять вибір на користь Telegram.
Проблеми Facebook у США
Нещодавно Федеральна торгова комісія США (FTC) та 48 із 50 американських штатів звинуватили Facebook у зловживанні монопольним становищем і подали антимонопольний позов. У ньому йдеться, що Facebook систематично придушує компанії-конкуренти, просто купуючи їх. Так, зокрема, було з Instagram та WhatsApp. Зараз FTC вимагає у суду зобов'язати Facebook продати Instagram та WhatsApp.
Раніше федеральна торгова комісія вже штрафувала Facebook за монополізм ㅡ тоді компанію змусили виплатити 5 мільярдів доларів штрафу, що стало рекордом для FTC.
Ще трохи про монополізм
Головних гігантів США — Facebook, Google, Apple та Amazon — звинувачують у нечесних бізнес-практиках, унаслідок яких вони закріпили монопольне становище на ринку. Приміром, Apple закидають обмеження в крамниці додатків App Store, через які власники застосунків втрачають частину прибутку. А Google, серед іншого, закидають монополізм через те, що компанія укладала з виробниками смартфонів угоди, завдяки яким Google ставав пошуковиком за замовчуванням.