Редакція Гал-інфо проаналізувала інформацію витрат деяких державних та комунальних установ на маркетингові послуги у мережі Facebook та Instagram.
В системі публічних закупівель Prozorro можна знайти багато витрат на рекламу в соцмережах. Ми вирішили розповісти про найцікавіші з них.
90 тис. гривень витрачає на послуги просування у мережі Facebook та Instagram комунальне некомерційне підприємство «Івано-Франківський обласний перинатальний центр Івано-Франківської обласної ради».
264 тисячі запланувала для просування мистецтва у соціальних мережах Національна філармонія України.
Державний банк “Ощадбанк” на SMM-просування своїх сервісів «Ощадбанк» та «ОщадБізнес» в соціальній мережі Facebook та сторінках Instagram, LinkedIn і Twitter запланував виділити 3 800 000 млн грн.
Департамент з питань місцевого самоврядування, внутрішньої та інформаційної політики Дніпровської міської ради витрачає на послуги з розміщення інформації (поліпшення інформованості дніпрян) у мережі Інтернет майже 5 млн грн
Львів’яни також працюють з SMM. До прикладу Львівський національний університет ветеринарної медицини та біотехнологій імені С. З. Ґжицького запланував 40 тис грн на інформаційні послуги з розміщення інформації в медіа, створення, налаштування, коригування реклами в Google ADS та Facebook.