Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Бюджетні кошти на SMM в Facebook та Instargam

Редакція Гал-інфо проаналізувала інформацію витрат деяких державних та комунальних установ на маркетингові послуги у мережі Facebook та Instagram.

В системі публічних закупівель Prozorro можна знайти багато витрат на рекламу в соцмережах. Ми вирішили розповісти про найцікавіші з них.

90 тис. гривень витрачає на послуги просування у мережі Facebook та Instagram комунальне некомерційне підприємство «Івано-Франківський обласний перинатальний центр Івано-Франківської обласної ради».

264 тисячі запланувала для просування мистецтва у соціальних мережах Національна філармонія України.

Державний банк “Ощадбанк” на SMM-просування своїх сервісів «Ощадбанк» та «ОщадБізнес» в соціальній мережі Facebook та сторінках Instagram, LinkedIn і Twitter запланував виділити 3 800 000 млн грн.

Департамент з питань місцевого самоврядування, внутрішньої та інформаційної політики Дніпровської міської ради витрачає на послуги з розміщення інформації (поліпшення інформованості дніпрян) у мережі Інтернет майже 5 млн грн 

Львів’яни також працюють з SMM. До прикладу Львівський національний університет ветеринарної медицини та біотехнологій імені С. З. Ґжицького запланував 40 тис грн на інформаційні послуги з розміщення інформації в медіа, створення, налаштування, коригування реклами в Google ADS та Facebook.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ