Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Як зрозуміти, що час звільнятися?

Кожен може знаходити в своїй роботі безліч «плюсів» і «мінусів». Бувають періоди абсолютного щастя й задоволеності, а трапляються етапи, коли все навпаки. Але як вчасно зрозуміти, що настала не «чорна» смуга в кар’єрі, а просто прийшов час приймати кардинальні рішення і шукати щось нове, щось краще? Про це — в новому матеріалі Міжнародного кадрового порталу hh.ua

Якщо ви не бачите нічого нового в своїх задачах і не навчаєтесь новому. Якою не була б причина, не дозволяйте собі зупинятися, намагайтеся рухатися в обраному напрямку. І якщо для цього слід змінити місце роботи — робіть це без роздумів. Адже довго сидячи на одному і тому ж місці, виконуючи одні й ті ж доручення, ви втрачаєте можливість розвиватися як професіонал, рости й удосконалювати навички.

Мотивація є важливою якістю вашої роботи. Задумайтесь, якщо кожного разу, коли йдете на роботу, не розумієте, для чого ви це робите. Усе не так: офіс не влаштовує, з керівництвом не вдається знайти спільної мови, колектив не дружний, задачі набридли. У цьому випадку навіть гроші є слабким мотиватором, щоб займатися тим, що не до душі. Не витрачайте час на роботу, яка не приносить вам задоволення, у якій ви не бачите нічого цікавого або корисного для себе.

Досить важливим фактором є емоційний клімат у колективі. Коли довкола одні плітки, конфлікти, суперечки і регулярно виникають скандали, це не може позитивно впливати на продуктивність роботи співробітників. Якщо ви відчуваєте, що довкола панує недоброзичлива атмосфера, а ви весь час перебуваєте в напруженні, не бійтеся змінити те коло спілкування, де вам необхідно знаходитися щодня по вісім годин. Пожалійте свою нервову систему і збережіть високі моральні принципи.

Часто роботодавець не готовий платити ті гроші, на які співробітник заслуговує, перевиконуючи план і допомагаючи колегам у інших проектах. Нерідко співробітник виявляє ініціативу, намагається вчасно виконувати свої задачі, бере додаткові завдання, не відмовляється від понаднормової роботи, але не може добитися бажаного рівня оплати праці. Не витрачайте час і зусилля на роботу в тій компанії, де керівництво не хоче гідно оцінити вас. Шукайте те місце, де ви зможете не просто працювати багато, але й отримувати винагороду за працю понад норму.

Життя — це не тільки робота, вирішення ділових задач або виконання KPI’s. Ще є сім’я, рідні, друзі, які потребують вас. Не забувайте приділяти час вашим рідним людям, будьте поруч із тими, кого любите, якомога більше, адже життя швидкоплинне. Витрачайте енергію на улюблені заняття, хобі, захоплення, поїздки. Це принесе вам задоволення, подарує позитивні емоції та, можливо, допоможе в побудові успішної кар’єри. Як хобі допоможе кар’єрі?

Якщо ви останнім часом гірше виглядаєте, часто спостерігаєте стан апатії, незадоволеність, якщо не хочеться дивитися на себе в дзеркало, подумайте — чи займаєтесь ви тим, чого насправді прагнете. Рано чи пізно обурення і пригніченість, крім душевних страждань, відіб’ються і на зовнішньому вигляді: сум додасть обличчю зайвих літ, відсутність посмішки зробить вас похмурим і непривітним, а очі не будуть світитися, як раніше.

Усе у ваших руках. Як би там не було, ми самі несемо відповідальність за своє життя. Звісно, можна звинувачувати державу за безробіття, недобросовісного роботодавця — за важку працю і низьку зарплату, колег — за цькування і плітки, але… Якщо хочеться жити краще, треба вжити заходів і діяти, вийти із зони комфорту, перестати скаржитися і почати працювати над собою. Професіонал своєї справи, мотивована, соціально активна людина, готова навчатися і рости, ніколи надовго не залишиться «за бортом».

hh.ua

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ