З 1 жовтня 2019 року набув чинності Порядок надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі, затверджений постановою Кабміну від 17.04.2019 № 373. Про це Гал-інфо повідомили у прес-службі ЛМР.
Це означає, що запроваджено новий механізм виплати пільг на оплату комунальних послуг. При цьому порядок призначення виплат залишається майже незмінним. На цьому акцентують в управлінні соціального захисту ЛМР.
Так, з 1 жовтня діють дві системи монетизації пільг:
— безготівкова монетизація — коли кошти перераховуються в АТ ʺОщадбанкʺ, який здійснюватиме розрахунки з організаціями-надавачами житлово-комунальних послуг. Зекономлені гроші можна зняти з рахунку за підсумками опалювального періоду (раз на рік). При цьому пільговику не потрібно нікуди звертатись, за нього все зроблять органи соцзахисту;
— готівкова монетизація — коли пільговик кожен місяць отримуватиме нараховану суму пільги у грошовій готівковій формі, зараховану на його рахунок, відкритий в установі уповноваженого банку, або через відділення зв’язку АТ ʺУкрпоштиʺ.
Важливо! Для отримання пільг готівкою потрібно подати заяву до 15 жовтня 2019 року.
ʺМонетизація пільг не вплине на розмір передбачених законом соціальних гарантій і дозволить заощаджувати кошти при економному споживанні житлово-комунальних послуг. Тобто, якщо домогосподарство пільговика спожило менше ресурсів, ніж передбачено в нормативі, — заощаджені гроші вони можуть залишити собіʺ, — пояснюють в управлінні соціального захисту.
Важливо! Пільговик зобов’язаний повідомляти структурному підрозділу з питань соціального захисту населення про зміну всіх обставин, які впливають на надання пільг.
За отриманням інформації про будь-які питання, пов’язані з нарахуванням пільги, пільговики звертаються до структурних підрозділів з питань соціального захисту.
До слова, суму пільги розраховують структурні підрозділи з питань соціального захисту, виходячи з розміру знижки, на яку пільговик має право згідно з законом, в межах соціальних норм.
За отриманням інформації щодо будь-яких питань, пов’язаних з призначенням житлової субсидії, одержувачі можуть звертатися до структурних підрозділів з питань соціального захисту населення.
Контакти відділів соціального захисту районів міста Львова:
— Галицький: тел.: 261−44−50
— Личаківський: тел.: 254−62−89
— Залізничний: тел.: 295−82−28
— Франківський: тел.: 237−50−81
— Шевченківський: тел.: 252−28−40
— Сихівський: тел.: 254−64−80
Прийом громадян у ʺЄдиних приймальняхʺ районних відділів соціального захисту проводиться: понеділок — з 13 до 19 год.; вівторок-четвер — з 08 до 19 год.
Записатись на прийом в ʺЄдину приймальнюʺ в режимі он-лайн та дізнатись більше інформації про різні види допомог можна на сайті ʺЛьвів соціальнийʺ: http://social.lviv.ua.