Сьогодні, 22 грудня, на вулиці Шевченка, 1 міста Львова запрацював новий Центр обслуговування клієнтів ПрАТ «Львівобленерго». Прийом клієнтів здійснюється за електронною чергою. Окрім цього приміщення обладнане дитячим куточком, а відтак батьки зможуть вирішити свої питання і не турбуватись за безпеку малечі. Повідомили у прес-службі Львівської ОДА.
Першим оцінив переваги нового сервісу перший заступник голови Львіської ОДА Ростислав Замлинський.
«Тут інформацію, яку і хотів отримати – я отримав. Дуже приємно, що це відбувається дуже швидко. Це новий інноваційний стандарт для обслуговування людей, які споживають ті чи інші послуги. І це хороший приклад для наслідування і для комунальних підприємств, які знаходяться і у Львові і на території області, а також для інших надавачів послуг. Це хороший формат», - зазначив Ростислав Замлинський.
У новому Центрі обслуговування мешканці можуть вирішити більшість питань, з якими вони звертаються до районних відділень, а саме: подати показ електролічильника, оформити пільги на оплату спожитої електроенергії, укласти договір про користування електричною енергією, отримати інформацію та роз’яснення про нарахування за світло, внести корективи у рахунок за необхідності, укласти договір про реструктуризацію заборгованості тощо.
Крім цього, працівники Центру надають роз’яснення з питань реєстрації та роботи онлайн-сервісу «Персональний кабінет». Для цього облаштували окремий комп’ютер, яким зможуть скористатись і клієнти.
Зазначимо, що за цією ж адресою вже кілька років працює центр обслуговування для юридичних клієнтів «Львівобленерго» — суб’єктів господарювання.
Нагадаємо,що на початку 2017 року у «Львівобленерго» запрацював новий онлайн-сервіс «Персональний кабінет» https://info.loe.lviv.ua/, де можна в режимі онлайн подати показники електролічильників, дізнатись про нарахування за світло, роздрукувати квитанції, подати запит та переглянути історію запитів, подати заявку для переходу на «нічний» тариф тощо.
Також подати показники електролічильників можна на електронну пошту [email protected], через Кол-центр 0-800-50-15-68, в тому числі без з'єдання з оператором; SMS-повідомленням на короткий номер 5068; послуга «Показник з квитанції».