Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Запроваджена на Львівщині єдина технологія прийому громадян спростила надання соціальної допомоги – О. Яковець

Головним завданням Проекту ,,Удосконалення системи соцiальної допомоги”, який реалiзус Мiнiстерство працi та соцiальної полiтики України за пiдтримки Свiтового банку. - спрощення процедури надання допомоги та пiдвищення її адресностi. Про це сьогодні, 1 лютого, на прес-конференції у Львові повідомила заступник начальника Головного управління праці та соціального захисту населення Львівської ОДА Оксана Яковець.

«Спрощенню процедури надання допомоги через єдину технологiю прийому громадян за єдиною заявою i єдиним пакетом документiв значно покращилася робота мiсцевих управлiнь працi та соцiального захисту. Таким чином i задовольняються потреби громадян i зменшуються адмiнiстративнi витрати», - переконана Оксана Яковець.

За її словами, це забезпечує максимальну зручнiсть для вiдвiдувачiв органiв працi та соцiального захисту населення, мiнiмiзовано кiлькiсть довiдок, яку подають громадяни, налагоджено обмiн комп’ютеризованою iнформацiсю з органiзацiями-надавачами послуг про стан їх оплати та установами, якi володiють даними про майновий та фiнансовий стан сiмей, що звертаються за соцiальною пiдтримкою, призначенням всiх видiв державних допомог, у тому числi житлових субсидiй, за одним пакетом документiв i однiєю заявою.

«Швидкiсть обробки заяв зросла в кiлька разiв, черги практично зникли. Особливої уваги заслуговує такий елемент нової технологiї, як перехiд до щоденного прийому громадян. Такий прийом проводиться без закритгя управлiння на обiдню перерву. Зараз заявники можуть отримати iнформацiю чи прийти на прийом до мiсцевого управлiння соцiального ахисту в зручний для них день i час, попередньо записатися на прийом по телефону, отримати необхiдну довiдку», - наголосила Оксана Яковець.

Вона також нагадала, що Львiвська область була одним з пiлотних регiонiв, на базi якого зроблено першi кроки з реформування системи соцiальної допомоги, впровадження механiзму надання всiх видiв соцiальної допомоги за єдиним пакетом документiв, органiзацiю роботи громадських приймалень, створення та розвитку iінституту соцiальних iнспекторiв, тощо. Позитивний досвiд проекту з 2003 року поширено на всю Україну.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ