Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Знову відмова. Чому хорошого фахівця не беруть на роботу?

У вас гідний досвід роботи, ваше резюме читають, вас запрошують на співбесіду, але... щоразу щось йде не так, а це вже привід замислитися. Причини частих відмов пошукачам проаналізували експерти Міжнародного кадрового порталу HeadHunter Україна.

Об'єктивні причини

Неповне резюме. Можливо, ви не вважали важливим вказати свої обов'язки на попередніх місцях роботи і професійні досягнення, а досвід описали двома-трьома фразами. Таким чином, на тлі інших кандидатів з більш грамотним резюме ви помітно програєте. Щоб збільшити шанс перемоги у боротьбі за роботу мрії, якість резюме виходить на перший план. Як скласти резюме: наші поради пошукачам

Ваша кандидатура не підходить під вимоги роботодавця. Наприклад, в описі вакансії вказано обов'язкову вищу економічну освіту, а у вас — мехмат. Або досвід роботи «не дотягує» до необхідного всього рік. Такі кандидати відсіюються ще на етапі резюме.

Ваше резюме занадто вже креативне. Наприклад, у розділі «Досвід роботи» зазначено: «Компанія — старший «куди пошлють». Не всі рекрутери на одній хвилі з вашим гумором.

Ви — фахівець з надлишковою кваліфікацією. Так, занадто багатий досвід також може стати причиною низки відмов — спеціалісти із кадрів просто бояться, що надовго на цій посаді ви не затримаєтеся.

Поведінка на співбесіді. Ви ведете себе занадто скуто (HR-у це здається невпевненістю в собі) або ж навпаки — розв'язно і самовпевнено (а це вже межує з нахабством). 7 тем-табу, які не рекомендується порушувати під час співбесіди.

Ваша мова безграмотна, рясніє жаргонізмами і недоречними жартами. Особливо актуально для пошукачів на місця, які передбачають роботу безпосередньо з клієнтами або партнерами.

Нехтування правилами етикету. Ви не вимкнули телефон на час проведення інтерв'ю, більш того, голосно обговорювали з родичем час його закінчення; ваше взуття було брудним, а манікюр — занадто яскравим.

Такі, здавалося б, дрібниці здатні сильно зіпсувати враження про вас. При сучасному темпі життя правила етикету можуть спрощуватися до деякої міри, однак діловий етикет залишається непорушним. Особливо дотримуватися його правил потрібно, коли ви шукаєте роботу або вирушаєте на співбесіду. Не сумнівайтеся — гарні манери принесуть користь вашій кар'єрі. 10 правил етикету, які допоможуть отримати роботу.

На N-й за рахунком співбесіді після відмови спробуйте поставити пряме запитання — що з вами не так, можливо, відповідь ви все-таки отримаєте. Якщо ж ні — постарайтеся щось змінити у поведінці, перепишіть резюме, потренуйтеся у відповідях на типові запитання.

... і суб'єктивні:

Суб'єктивних причин відмови може бути безліч, і вони непередбачувані. Наприклад, під час співбесіди ваш телефон задзвонив рингтоном пісні Ізраїлю на останньому Євробаченні, а HR-менеджер вболівав за Португалію. Або ж ви згадали, що вже кілька років є прихильником вегетаріанства, а в компанії прийнято влаштовувати щомісячні пікніки з шашликами. Нарешті, ви могли просто не сподобатися потенційному шефові, і все тут. У цьому випадку ставити запитання марно — в причинах відмови вам навряд чи зізнаються. Головне — не опускати руки і в своєму прагненні отримати роботу йти до бажаної мети.

HeadHunter Україна входить до складу найбільшого об’єднання рекрутингових проектів із восьми країн Європи та Азії з найширшою базою резюме — більше 25 млн.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ